Obținerea de informații despre modul în care consumatorii iau decizia de achiziție a unui produs sau serviciu este obiectul de studiu al neuromarketingului, o știință care a făcut mulți adepți la nivel mondial în ultimii 10 ani. Unele dintre cele mai mari companii din lume și-au stabilit ca prioritate de business orientarea către client iar această strategie se dovedește a fi diferențiatorul principal între firmele care inovează și restul companiilor care se străduie să supraviețuiască.
Unul dintre cei mai apreciați consultanți la nivel mondial în neuroscience, Anil. V. Pillai, vine la București în perioada 21-22 noiembrie pentru a susține primul său masterclass din regiune alături de fondatorul Buyer Brain, Ana Iorga. Cei doi specialiști își vor uni forțele pentru a susține un program de pregătire intensiv pentru marketerii care își doresc să depășească granița instrumentelor tradiționale în elaborarea strategiilor de consumer experience. Evenimentul va fi organizat de agenția de training Creative Business Management și completează seria cursurilor de comunicare aflate în portofoliul său.
Trainingul va fi susținut în limba engleză și este construit în jurul nevoii de a crea o experiență relevantă consumatorului pentru ca el să poată cataloga brandul cu care a intrat în contact ca unul de încredere. Acest aspect este realizat prin multiple metode care implică cercetarea, poziționarea, segmentarea și comunicarea iar la finalul său rezultă o matrice de marketing care permite economisirea bugetelor și creșterea ROI pentru brandurile care aplică metodele neuroștiințifice. Beneficiul principal al cursului constă în oferirea unor instrumente concrete de implementare a strategiei de neuromarketing, cu rezultate măsurabile la nivelul îmbunătățirii experienței consumatorului și a creșterii nivelului de loializare a acestuia.
“Secretul de a avea consumatori loiali este implicarea acestora într-o relație emoțională cu brand-ul. Această emoție este prezentă ori de câte ori consumatorul are nevoie de produsul sau serviciul respectiv răspunzând cu promptitudine. Un consumator fidel este de acela care va trece mai ușor cu vederea defectele brand-ului păstrându-și loialitatea. Pe de altă parte, brand-ul trebuie să livreze ceea ce a promis, în timpul promis” susține Anil Pillai, sumarizând rolul pe care brandurile îl vor avea în relația cu consumatorii săi.
Anil V. Pillai este coach certificat în Neuroscience Performance și este consultant pentru cele mai mari companii din Asia și din lume. Experiența sa în refacerea designului strategic al companiilor a adus succesul multora dintre organizațiile care sunt listate, în prezent, în topul Forbes 500 din lume. Munca sa este axată pe identificarea unor soluții pentru problemele de business ale organizațiilor care vor să se diferențieze de concurență printr-o experiență bună oferită consumatorului.
În cele două zile de curs, lectorii își vor uni și completa experiențele profesionale pentru a structura, împreună cu participanții, strategii concrete de neuromarketing.
“Scopul acestui program este ca participanții să se întoarcă la birou, a doua zi, și să înceapă să aplice din ceea ce au învățat. Aceasta este valoarea adăugată pe care programul o aduce, pe lângă framework-ul teoretic. De aceea, după finalizarea programului, le oferim cursanților posibilitatea de a beneficia de expertiza noastră în a-i ghida în ceea ce privește implementarea proiectelor” spune Ana Iorga, singurul specialist din Romania care deține un titlu de doctor în acest domeniu.
Ana a fost lector în cadrul Hamburg Media School’s Neuromarketing Manager Program si co-editor al cărții “Ethics in Neuromarketing” publicată anul trecut. Experiența sa de peste un deceniu în neuromarketing a pozitionat-o ca fiind unul dintre pionierii domeniului în România.
Cursul se va desfășura pe parcursul a două zile, între orele 10.00 și 19.00 și are un număr limitat de locuri, pentru a consolida experiența celor prezenți și a obține informațiile într-un mod personalizat.
Cursul se va desfășura pe parcursul a două zile, între orele 10.00 și 19.00 și are un număr limitat de locuri, pentru a consolida experiența celor prezenți și a obține informațiile într-un mod personalizat.