România, pe locul 5 în Europa la adoptarea tehnologiei contactless: 2 din 3 tranzacții sunt acum contactless

România, pe locul 5 în Europa la adoptarea tehnologiei contactless: 2 din 3 tranzacții sunt acum contactless

Adoptarea în creștere a tehnologiei contactless demonstrează entuziasmul consumatorilor români pentru noile tehnologii, care le oferă confort și siguranță.

Tehnologia contactless, care se află într-un ritm accelerat de dezvoltare, a devenit cea mai răspândită formă de plată electronică din România, care ocupă locul 5 în topul țărilor europene în ceea ce privește numărul tranzacțiilor contactless înregistrate din totalul tranzacțiilor realizate la comercianți: mai mult de 2 din 3 tranzacții realizate prin intermediul cardurilor Mastercard la comercianți sunt contactless.

Un studiu recent realizat de Mastercard confirmă creșterea incontestabilă a utilizării tehnologiei contactless în România: tranzacțiile contactless au crescut cu 139% în perioada ianuarie-august 2018 comparativ cu aceeași perioadă din 2017, ajungând la aproape 70% din totalul tranzacțiilor realizate la comercianți.

Studiul, realizat de Mastercard pentru țările din Europa, arată că în peste 15 piețe europene – printre care România, Danemarca, Croația, Grecia, Ungaria, Olanda, Polonia și Rusia – procentul tranzacțiilor contactless realizate cu carduri Mastercard depășește 50%. Progresele tehnologice continue în domeniul plăților și al analizelor de date din întreaga Europă le permit țărilor să optimizeze constant infrastructura tehnologică regională. În consecință, fiecare țară este capabilă să opereze într-o manieră mai integrată și mai eficientă.

 

„Așa cum ne arată și cele mai recente date, plățile contactless și-au continuat evoluția fulminantă în România, confirmând și anul acesta aderența consumatorilor la viziunea Mastercard de a trăi într-o lume fără cash. Încă de acum 10 ani, Mastercard a susținut această evoluție transformatoare, investind în ecosistemul contactless din România, care presupune mai mult decât existența pe piață a cardurilor, integrând și rețeaua de acceptare a tranzacțiilor contactless, comunicarea acestora, cât și educarea și instruirea consumatorilor cu privire la beneficiile acestei tehnologii inovatoare. Toate aceste inițiative ale Mastercard ne-au adus în punctul în care suntem astăzi, când mai mult de 2 din 3 plăți sunt contactless în România.”, a declarat Cosmin Vladimirescu (Country Manager, Mastercard România).

 

Studiul mai arată că țările europene își schimbă în mod dramatic comportamentul în ceea ce privește adoptarea tehnologiei contactless, cu țări ca România înregistrând un procent de aproape 70% tranzacții contactless din totalul tranzacțiilor realizate la comercianți. Multe țări europene îmbrățișează economia cashless (fără numerar), lucru demonstrat prin renunțarea la cash și prin rata de adopție rapidă a tehnologiei contactless.

Sistemele de transport din întreaga Europă reprezintă unul dintre principalele domenii care contribuie la creșterea tranzacțiilor contactless, deoarece permit plăți mai rapide și o securitate sporită. În contextul în care tehnologia are un rol din ce în ce mai important în viața noastră de zi cu zi, numărul clienților care utilizează tehnologia contactless în tranzit este în continuă creștere. Mastercard consolidează acest trend și transformă plățile contactless în normalitate pentru întregul continent, astfel că până în 2020 toate terminalele POS din Europa vor permite tranzacții contactless.

Aceste rezultate demonstrează în mod clar că România conduce revoluția contactless, deoarece consumatorii caută metode de plată rapide și convenabile, în care pot avea încredere. Pe lângă ușurința în utilizare și comoditate, atunci când vine vorba despre tehnologia plăților, consumatorii urmăresc, de asemenea, beneficiile în plus aduse de securitate și protecție. Odată cu utilizarea crescută a tehnologiei contactless, consumatorii se familiarizează și primesc garanții legate de această metodă de plată. Astfel, din ce în ce mai mulți consumatori au ajuns la concluzia că tehnologia contactless este la fel de sigură sau mai sigură decât alte metode tradiționale de plată.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related