La inceputul noului sezon al celei mai iubite si urmarite competitii de fotbal, Mastercard, sponsor oficial al UEFA Champions League, demonstreaza puterea unificatoare a fotbalului prin publicarea unei amintiri de nepretuit.
Pe 26 mai 2018, pentru a arata puterea fotbalului de a aduce oamenii impreuna, Mastercard a organizat o proiectie-surpriza a marii finale UEFA Champions League. In premiera pentru Romania, Finala UEFA Champions League a putut fi urmarita intr-o locatie neconventionala, in unul dintre cele mai tranzitate locuri din Bucuresti: Gara de Nord.
Aflati in aglomeratia Garii de Nord, chiar atunci cand credeau ca vor pierde un moment mult asteptat, zeci de oameni au fost surprinsi sa afle ca Finala UEFA Champions League poate fi urmarita chiar pe ecranul de proiectie tras de o locomotiva. Spontaneitatea evenimentului, cat si surpriza pe care o puteam citi pe fetele celor care s-au bucurat de emotia fiecarei clipe, demonstreaza inca o data puterea unificatoare a fotbalului si modul in care acesta reuseste de fiecare data sa transforme un moment obisnuit in unul de nepretuit. Proiectia de la Gara de Nord a inchis cercul evenimentelor organizate cu ocazia marii finale, alaturandu-se celui din Bucuresti, aflat la Parlament, dar si celui desfasurat in cadrul amfiteatrului din Iulius Mall, Cluj-Napoca.
“Intr-o lume in care fotbalul reuseste de fiecare data sa uneasca milioane de inimi din toate colturile lumii intr-un singur ritm, traind acelesi emotii, ne-am pus intrebarea fireasca: Ce superputeri mai poate avea acest sport indragit? Iar raspunsul a venit la fel de firesc: de la puterea de a ne transforma din straini in prieteni, la puterea de a da startul unei discutii intre generatii si de a transforma un moment obisnuit intr-unul de neuitat. Ne bucuram ca Mastercard, sponsor oficial al UEFA Champions League, a putut oferi o proiectie speciala a Finalei tuturor celor care tranzitau Gara de Nord din Bucuresti, aratandu-le astfel cum fotbalul are puterea de a aduce oamenii impreuna si de a incepe ceva de nepretuit.”, a declarat Diana Tanase (Marketing Manager Mastercard Romania).
Acum, aflat la inceputul unui nou sezon al UEFA Champions League, Mastercard continua parteneriatul traditional inceput acum mai bine de 20 de ani si da startul unei noi serii de surprize de nepretuit.