Pentru al treilea an consecutiv, Lidl România va fi partenerul strategic al festivalului Electric Castle și îi pregătește deja pe fani pentru o experiență de neuitat în 2019. Primii 1000 de participanți care își vor lua bilete la festival în etapa Early Bird din perioada 10 – 11 octombrie, vor primi, din partea Lidl, acces gratuit in camping-ul Electric Castle.
Povestea Lidl @Electric Castle a început în 2017, când retailer-ul se alătura pentru prima dată unui festival de muzică, devenind primul partener strategic al Electric Castle. După două ediții în care Lidl i-a așteptat pe fani în Lidl`s Electric Kingdom – regatul care le aducea participanților tot ce nu mai întâlniseră la un festival până atunci, compania rămâne partenerul strategic al festivalului și în 2019.
Așadar, are you ready? Pentru că Lidl deschide porțile regatului la cea de-a șaptea ediție Electric Castle cu o surpriză pentru participanții care își vor achiziționa biletele în etapa Early Bird din perioada 10 – 11 octombrie. Primii 1000 de participanți care își vor cumpăra bilete, vor primi din partea Lidl acces gratuit în Electric Castle Camping, pentru că o experiență completă de festival implică și the camping life. Lidl va avea grijă și anul acesta ca participanților la festival să nu le lipsească nimic din camping: un magazin Lidl de unde își pot cumpăra tot ce au nevoie la prețurile de acasă, o zonă de grill, dușuri, precum și multe alte surprize.
Electric Castle 2019 va avea loc în perioada 17 -21 iulie la Castelul Bánffy din Bonțida, Cluj, iar un bilet Early Bird cu free camping oferit de Lidl este 329 RON.