IKEA ia joaca în serios și invită pe toată lumea să se alăture - copii și adulți deopotrivă

IKEA ia joaca în serios și invită pe toată lumea să se alăture - copii și adulți deopotrivă

Jocul face lumea mai mare, atât pentru copii, cât și pentru adulți, oferind posibilități infinite pentru dezvoltarea mobilității, creativității, sociabilității și capacității de a ne distra. Prin campania „Hai la joacă!”, IKEA invită oamenii de toate vârstele să redescopere joaca adevărată. Haideți să petrecem mai puțin timp în fața ecranelor și mai mult timp împreună. Pentru că nu există nicio legătură mai puternică decât cea stabilită prin joacă.

Campania IKEA „Hai la joacă!” (5 noiembrie – 23 decembrie 2018) este aici pentru a ne reaminti cât de vital este jocul în viața noastră de zi cu zi - nu doar pentru copii, ci și pentru adulții de toate vârstele. Pentru a duce mai departe mesajul despre importanța jocului, magazinele IKEA din întreaga lume se vor transforma în următoarele șapte săptămâni în locuri distractive de întâlnire, unde se vor organiza activități dedicate nevoii fundamentale de joc – declarate a fi dreptul fiecărui copil prin Convenția ONU privind Drepturile Copilului.

În magazinul IKEA Băneasa, jucăriile și jocurile IKEA se vor transforma în decor pentru cei mai importanți oameni din lume: copiii. Toți experții în joacă sunt invitați în Magazinul IKEA în week-endurile din perioada 5 noiembrie-23 decembrie (orele 12:00 - 16:00), cu două spectacole captivante pentru mari și mici:

  • Traseul de Aventură – în care să exploreze provocările jocurilor și jucăriilor IKEA, cât sunt de buni atleți, dar și cât de buni sunt ca ajutoare în bucătărie, într-o cursă de 1 minut;
  • Teatru de păpuși – bazat pe povestea cărții IKEA "URANGUTAN ESTE SPERIATĂ" cu jucăriile de pluș IKEA în rolurile principale, o idee ușor de recreat și acasă.

Jocul este modalitatea cea mai naturală și mai distractivă prin care copiii își pot dezvolta abilități de bază care implică comunicarea, colaborarea, rezolvarea problemelor și creativitatea. Pe de altă parte, studiile ne arată că cei mai mulți copii din ziua de astăzi petrec mai puțin timp în aer liber decât un deținut dintr-o închisoare de înaltă securitate și că majoritatea copiilor nu știu să se joace fără ajutorul tehnologiei. Coaliția The Real Play – o nouă colaborare globală între IKEA, Unilever, Fundația Lego și National Geographic, este primul pas spre a face lucrurile mai bine. Împreună, aceste branduri globale pun accent pe importanța jocului ca factor în dezvoltarea unei vieți sănătoase și un instrument pentru abilitățile și dezvoltarea cognitivă necesare în viitor.

Mulți părinți si-ar dori să se joace mai mult, iar copiii vor să petreacă mai mult timp cu părinții lor. Prin colecția LUSTIGT, IKEA încurajează jocul real pentru copii și subliniază  cât de important e ca părinții să le fie alături. LUSTIGT este creată pentru a încuraja bucuria jocului atât în rândul adulților, cât și al copiilor.

La nivel local, IKEA România va sprijini un proiect dezvoltat de o școală din sectorul 1 București, prin vânzarea jucăriilor de pluș din colecția SAGOSKATT. Proiectul câștigător va fi ales de angajatele și angajații IKEA România până la finalul lunii decembrie, în urma unei selecții de proiecte.

Dar tu, ești pregătit de joacă? 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related