KFC Social Entertainment Channel prezintă FRIENDZONE, cel de-al doilea serial marcă proprie

KFC Social Entertainment Channel prezintă FRIENDZONE, cel de-al doilea serial marcă proprie
  • Din 1 noiembrie, fanii KFC sunt invitați să descopere FRIENDZONE, un nou serial original KFC Social Entertainment Channel
  • Serialul va include 4 episoade care vor fi publicate pe parcursul a 4 săptămâni, pe canalele social media ale KFC România
  • KFC și-a propus să fie brandul care nu le oferă fanilor numai produse de pui pregătite zilnic în restaurante, ci și conținut video de calitate, ce le aduce divertisment și inspirație

KFC România anunță lansarea FRIENDZONE, noul serial online de divertisment marca KFC Social Entertainment Channel, și continuă să le ofere fanilor, prin canalele de brand în social media, conținut video de calitate. După ce, în vară,  SOCIAL ME i-a pus pe tineri față în față cu modul în care se prezintă și caută validare pe rețelele sociale, FRIENDZONE aduce în prim-plan o poveste, actuală și plină de umor, prezentată, pe scurt, în trailer-ul serialului.

Se ia un adolescent, se adaugă nenumărate experiențe în care fetele îl tratează ca pe un frate sau BFF și se presară senzația sa acută că este blocat, sechestrat în friendzone, convingere întărită mai ales atunci când fata mănâncă nestingherită, în fața lui, un BoxMaster delicios de la KFC. Sunt toate acestea suficiente încât să îl determine pe protagonist să se declare bătut la capitolul iubire #pebune?

FRIENDZONE este disponibil începând din 1 noiembrie, pe canalele oficiale de social media ale KFC în România și urmează filosofia locală a brandului: Fii pe bune, nu perfect! De această dată, branded content-ul a fost creat în jurul unui produs lansat odată cu trailerul serialului, ca modalitate inovatoare de promovare pe piața locală. BoxMaster-ul, o combinație inedită de ingrediente delicioase, devine, practic, testul friendzone-ului: atât de gustos, încât, dacă nu te afli în preajma celui sau celei pentru care ai o slăbiciune, nimic nu te poate opri să-l mănânci cu cea mai mare poftă...

Serialul FRIENDZONE cuprinde 4 episoade care prezintă parcursul amoros al lui Ionuț, un tânăr de 22 de ani, care nu a avut niciodată o relație, este pasionat de anime-uri și filme cu super-eroi, are un repertoriu de glume geek-ish, pe bază de reacții chimice și formule matematice. Curioși dacă Ionuț o va găsi pe acea EA, așa cum speră? Descoperiți răspunsul urmărind canalele: Facebook, YouTube și Instagram TV ale KFC, în fiecare joi, la ora 17.00, în următoarele 4 săptămâni.

 

„După ce, în vară, SOCIAL ME ne-a confirmat că fanii KFC sunt cu adevărat interesați de conținut quality în materie de divertisment, a devenit clar că platforma KFC Social Entertainment Channel trebuia să continue cu producții bazate pe insight-uri relevante din viața tinerilor, challenging pentru ei. FRIENDZONE vine cu o poveste reală, în care, cu siguranță se vor regăsi cei mai mulți – noi înșine am fost acolo la un moment dat. Acesta este și motivul pentru care platfoma-concept funcționează: poveștile sunt relatable, iar tonul este cel cu care sunt obișnuiți fanii KFC: light, #pebune. Cu acest nou serial, consolidăm poziționarea ca brand ce oferă nu numai produse de calitate, ci și motive pentru care fanii acceptă să se întoarcă la noi în restaurante și în online”, a spus Monica Eftimie (Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group).   

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related