Cel mai mare eveniment de business din Capitală, Business Days, aduce un line-up de speakeri de top și conținut premium adaptat nevoilor oamenilor de business, dar și cu un program internațional dedicat antreprenorilor – 1NSPIRING Day.
București Business Days 2018 reunește cei mai importanți antreprenori, manageri și profesioniști cu peste 18 ani de expertiză acumulată în management, leadership, strategie, vânzări, resurse umane, online marketing, comunicare integrată și PR, finanțarea afacerii, internationalizare, inteligență emoțională, care vor susține 60 de conferințe și seminarii cu conținut relevant pentru toate industriile de business. Participarea la aceste manifestări le vor aduce participanților beneficii imediate: ei vor putea folosi informațiile, resursele, soft-urile de business, instrumentele noi și metodologiile oferite de speakeri (unele în valoare de peste 10.000 de euro), nu doar pentru a-și îmbunătăți performanțele profesionale, ci și pentru dezvoltarea afacerii.
Cei mai cunoscuți oameni de business si experti îți dau întâlnire la București Business Days
Participanții București Business Days vor avea ocazia de a interacționa cu oameni de business – antreprenori, top manageri, investitori si experti cu experiență precum Marius Ghenea, Radu Georgescu, Radu Atanasiu, Dragoș Petrescu, Dragoș Anastasiu, Felix Pătrășcanu, Bogdan Comănescu, Bogdan Putinică, Silviu Hotăran, Dan Mocanu, Petre Nicolae, Adrian Cioroianu, Mihaela Muresan, Sorin Faur, Octavian Bădescu , Răzvan Ziemba, Erik Barna, Ovidiu Toader, Sebastian Văduva, Adrian Ionel, Elena Badea, Eusebiu Burcaș, dar și o serie de specialiști recunoscuți în întreaga lume precum Natanael Costea (Australia) sau Bart Jenezon (Olanda).
Aceștia le vor împărtăși participanților lecțiile învățate din propriile business-uri și informații legate de subiecte de interes pentru mediul de business precum digitalizare, criza din piața muncii, internaționalizare, strategii de dezvoltare, reorganizarea companiilor și altele. La final, participanții vor putea lua acasă nu doar informațiile primite, ci vor primi de la speakeri și prezentările, recomandările și instrumentele care să-i ajute în munca lor.
Tema centrală a evenimentului este legată de conceptul SMART-”SMART City, SMART Business, SMART People”, iar temele manifestărilor au fost alese astfel încât să răspundă nevoilor identificate în cercetarea realizată de Business Days în rândul antreprenorilor si managerilor din zonă București – Ilfov. in perioada februarie 2018-octombrie 2018.
Dezvoltarea parteneriatelor strategice, ultima pe lista de preocupări a antreprenorilor
Studiul Business Days, care a sondat modul în care antreprenorii din regiunea București - Ilfov își distribuie energia, arată că majoritatea oamenilor de afaceri locali nu sunt preocupați de consolidări și sinergii, deși alocă cel mai mult timp dezvoltării afacerii. Pe locul doi în topul preocupărilor acestora se află activități legate de comunicarea și implementarea misiunii, viziunii și a obiectivelor strategice ale organizației. Pentru marketing (mix de produse și servicii, poziționare și politici comerciale) însă investesc mai puțină energie decât în dezvoltarea personală. Undeva la baza listei se află managementul fluxului de numerar, înțelegerea sistemului de fiscalitate și a legislației care reglementează domeniul de activitate al companiei și controlul bugetului de venituri și cheltuieli. Cea mai puțin importantă activitate în percepția antreprenorilor e identificarea unui partener de business. Cât despre dezvoltarea profesională proprie, investesc cel mai mult în dezvoltarea abilităților de a lua decizii.
Spre deosebire de antreprenori, atenția directorilor generali e îndreptată spre legislație
Dacă în rândul antreprenorilor conformitatea cu legea nu e declarată ca fiind o prioritate, asigurarea respectării legii care guvernează activitatea companiei și etica în afaceri sunt activitățile care preocupă cel mai mult directorii generali ai societăților din sud-estul țării. Tot în contrast cu oamenii de afaceri, o mare parte din timpul managerilor e alocat dezvoltării parteneriatelor strategice și, astfel, a consolidării business-ului. Asta fiindcă creșterea accelerată a afacerii poate prezenta un risc dacă nu e gestionată corect, drept care managerii declară că dezvoltarea și implementarea strategiei comerciale în conformitate cu obiectivele organizației e vitală. Managerii sunt în schimb preocupați de dezvoltare profesională și investesc mult în dezvoltarea atenției pentru detalii, a abilităților de comunicare și modalități de sondare a percepției consumatorilor și clienților.
Marketerii pun mare accent pe automatizarea muncii în departament
Managerii din departamentele de marketing ale companiilor din sud-estul țării consumă cel mai mare volum de energie pe procesele de automatizare din departamente și, prin urmare, cea mai puțină atenție pe recrutarea noilor talente. Sunt, de asemenea, preocupați de coordonarea și managementul echipei și de activități specifice ale funcției: studii de piață, identificarea furnizorilor potriviți pentru realizarea și implementarea planului de marketing, generarea de conținut specific obiectivelor de campanie, dar și măsurarea rezultatelor. Tot ei se ocupă de managementul brand-urilor și de planificarea și organizarea activității de comunicare, deși declară că acestea nu sunt priorități. Marketerii se confruntă însă cu provocări atunci când vine vorba despre abilitatea de a organiza, planifica și prioritiza munca, prin urmare, sub aspectul dezvoltării personale, declară că investesc cel mai mult în dezvoltarea acestor capacități.
Managerii de resurse umane nu se grăbesc cu digitalizarea
Planificarea și implementarea proiectelor de digitalizare sunt ultimele pe agenda specialiștilor HR. În schimb, sunt preocupați cu precădere de identificarea formulelor de gestionare eficientă a relației dintre angajat și angajator, iar pentru acest obiectiv investesc cea mai multă energie în dezvoltarea personală a angajaților. Declară că sunt interesați și de parteneriate strategice, colaborarea cu alte departamente și, în general, menținerea unui mediu de lucru pozitiv. Managementul performanței e însă prioritar în ce privește dezvoltarea personala a coordonatorilor de resurse umane, însă investesc cu precădere și în tehnici de identificare a nevoilor clienților.
Cât despre dezvoltarea profesională a angajaților, cel mai mare accent, conform studiului, se pune pe abilitatea de a lua decizii și de a rezolva rapid și eficient provocările cu care se confruntă. Apoi, se pune mare accent pe capacitatea de comunicare, în special de ascultare activă și sunt importante și abilitățile de planificare și prioritizare. La baza listei aspectelor în care se investesc timp și energie stă respectul față de actul muncii.
Aceste categorii de specialiști au însă provocări comune, pe care le listează drept cele mai stresante situații cu care se confruntă la locul de muncă. Pierderea unui angajat foarte valoros pentru companie, spun ei, provoacă cea mai mare anxietate în rândul celor care sunt influențați de această situație în munca de zi cu zi. Apoi, oboseala cronică și epuizarea sunt marcate ca factori de stres în organizație, al egalitatea cu găsirea unui echilibru între viața profesională și cea personală, provocare ce poate afecta serios performanța la locul de muncă.
Antreprenorii, în centrul atenției, prin sesiuni intensive de antreprenoriat și programul 1NSPIRING DAY
Ziua de 13 decembrie 2018 prilejuiește un festival de antreprenoriat la București Business Days 2018. Cei mai cunoscuți mentori din zona de antreprenoriat, business angels și investitori vin la eveniment cu trei masterclass-uri dedicate antreprenorilor: Marius Ghenea aduce bine-cunoscutul Masterclass intensiv de antreprenoriat, Radu Georgescu a pregătit un masterclass special cum sa gandim un business/produs la nivel glogal dedicat antreprenorilor din zona de tehnologie iar Cristian Onețiu îi provoacă pe antreprenorii care vor participa să își construiască afaceri ”ca afară”.
De asemenea, în 13 decembrie antreprenorii pot participa la 1NSPIRING Day, una dintre cele mai apreciate serii de seminarii de business din Europa. 1NSPIRING Day vine cu un model nou de business, structurat pe patru workshop-uri intensive, susținute de Bart Jenezon (care a condus companii precum WeQu, Business Academy, NuGuRu, NF.TV Lab, Newformation).
Workshop-ul care se bucură de succes peste tot pe unde ajung, provoacă antreprenorii să-și analizeze ideile și afacerile dintr-o perspectivă nouă, astfel încât să poată determina influențele contextului de business în propriul plan de afaceri. Sesiunile sunt dedicate deopotrivă startup-urilor și antreprenorilor concentrați scale-up, cât și celor aflați la început de drum.
Parteneri: UniCredit, Fan Courier, Peugeot, Groupama Asigurări, Chivas The Venture, Promer Group, EOKEY.RO, Termene.ro, Zitec, Pony Car Sharing, glo, LifeCare, Trandafir & Associates, SMS Advert, Instant Factoring, KEEZ, Arobs Transilvania ,
Parteneri logistici: Promer Group, Dallmayr, Aqua Carpatica, Domeniile Sâmburești, Chivas The Venture, Subway, Mc Donald's , Sara Green
Comunități suport: ANIS, NRCC, BizzClub, AHK, Aiesec, GPeC
Parteneri media: Wall Street, Zelist Monitor, IQads, Agerpres, România Liberă, 9am, Adevarul, 24 fun online, etc