Olympus, unul dintre cei mai mari producători de pe piața locală de lactate, se alătură, în calitate de partener oficial, Turneului Național „Școala Alergării” de workshopuri susținute de Robert Hajnal, cel mai bun ultramaratonist din România. Turneul se defășoară în perioada noiembrie 2018 – februarie 2019, în 10 orașe mari din țară, atingând teme de discuție precum tipuri și principii de antrenament, tipuri de alergători sau sfaturi pentru alergare.
„Școala Alergării” este primul turneu național de workshopuri dedicate alergătorilor interesați de îmbunătățirea performanțelor sportive, sub îndrumarea lui Robert Hajnal, unul dintre cei mai buni alergători din lume. Inițiativa are la bază dorința de a îi ajuta pe participanți să înțeleagă modalitatea corectă de abordare a alergării, astfel încât să se atreneze eficient și să minimizeze riscul accidentărilor.
Olympus s-a alăturat Turneului Național scoala alergarii în calitate de susținător al unul stil de viață activ și echilibrat. Alergarea este unul dintre sporturile cele mai populare din România, practicată de un număr din ce în ce mai mare de persoane, iar Olympus este un promotor al mișcarii și activității fizice.
„Practicarea unui sport reprezintă o modalitate de a-ți îmbunătăți sănătatea și stilul de viață. Dintotdeauna, viziunea companiei a fost congruentă cu manifestarea unei responsabilități sociale față de cei din jurul nostru, astfel că ne dorim să fim alături de <<Școala Alergării>>, în misiunea lor de a ajuta alergătorii să își atingă potențialul”, a declarat Mădălina Toma (Brand Manager Olympus România).
„Iubesc alergarea montană, sunt om de munte și îmi doresc o lume în care fiecare om practică sport și își pune pe primul plan sănătatea. Mă bucur că am găsit în Olympus un partener în misiunea mea de a-i ajuta pe alergători să își îmbunătățească performanțele sportive și să se antreneze eficient și corespunzător”, a declarat Robert Hajnal (fondator al Turneului Național „Școala Alergării”).
Prin acest parteneriat, Olympus își continuă misiunea de a încuraja oamenii să integreze în stilul lor de viață practicarea unui sport. De-a lungul timpului, compania a sprijinit, prin diverse campanii de responsabilitate socială, sportivii paralimpici, în efortul lor de a obține performanță, încurajând comunitățile să se alăture inițiativei.