O nouă generație de elevi va spune ,,Prezent’’ la liceu printr-o donație de 145.000 de euro din partea KFC și Pizza Hut pentru programul - „Vreau în clasa a noua!”

O nouă generație de elevi va spune ,,Prezent’’ la liceu printr-o donație de 145.000 de euro din partea KFC și Pizza Hut pentru programul - „Vreau în clasa a noua!”

În al 11-lea an de parteneriat, KFC și Pizza Hut România donează către Fundația World Vision România 145.000 euro, în urma programului de strângere de fonduri ,,Vreau în clasa a noua!’’, sumă strânsă cu ajutorul donațiilor din partea clienților KFC și Pizza Hut, a activităților interne desfășurate de angajații celor două lanțuri de restaurante și a contribuției din partea companiei. Programul urmărește îmbunătățirea nivelului de educație a elevilor din România, oferindu-le acestora șansa de a merge la liceu și de a deveni membri activi ai comunității din care fac parte.

De-a lungul timpului, au fost donați către World Vision România peste 800.000 de euro, bani care au fost investiți în programe de dezvoltare personală și educațională pentru continuarea studiilor a peste 1.200 de copii. Elevii selectați pentru programul ,,Vreau în clasa a noua!’’ provin din familii cu o situație materială dificilă. Aceștia sunt aleși în baza rezultatelor școlare, dar și în funcție de dorința lor de a-și continua studiile. În cadrul campaniei, clienții au fost încurajați să doneze 1 leu pentru a susține educația elevilor ce provin din medii defavorizate, fără a fi condiționați de achiziționarea de produse.

 

„Programul ,,Vreau în clasa a noua!’’ este dovada unei investiții pe termen lung în educația tinerilor fără posibilități, din România. Este, în același timp, un act responsabil pe care ni l-am asumat încă de la începutul acestui parteneriat alături de organizația World Vision, un program în care am crezut și pe care l-am dezvoltat împreună. În 11 ani, am reușit să strângem sume semnificative cu ajutorul clienților noștri care ne sunt alături, de fiecare dată, în această campanie și cărora le mulțumim pentru încrederea acordată. Vom continua acest program pentru a oferi o șansă în plus la educație pentru cât mai mulți elevi care vor să-și continue studiile și să se dezvolte, ulterior, în plan profesional”, declară Mark Hilton (CEO Sphera Franchise Group).

 

Programul le oferă elevilor înscriși în program, pe parcursul ciclului liceal, un sprijin lunar în valoare de 250 de lei, care le acoperă cheltuielile necesare pentru școală și le oferă acces la diverse activități educative și de socializare. Proiectul „Vreau în clasa a noua!” a devenit deja o tradiție în restaurantele KFC și Pizza Hut. Ca în fiecare an, în toată luna octombrie, s-au putut face donații pentru copiii din programul World Vision, în urnele special amenajate în restaurante.

 

 „Ne uităm acum cu bucurie către cei 1.343 de absolvenți si cei 200 de elevi care au terminat o facultate. Aceste rezultate nu ar fi fost posibile fără KFC si Pizza Hut România, parteneri de tradiţie ai Fundaţiei World Vision România. Datorită sumei considerabile pe care am reuşit să o strângem şi anul acesta cu ajutorul lor, din ce în ce mai mulţi tineri vor reuşi să îşi continue studiile şi să se bucure de acces la informaţie. Vorbim despre elevi care provin din medii vulnerabile, fără posibilități materiale, însă care şi-au dorit foarte mult să  meargă la şcoală, iar cu ajutorul acestui program au, acum, şanse la un viitor mai bun”,  a declarat Mihaela Loredana Nabăr (Director Executiv World Vision România).

 

După finalizarea campaniei, o parte dintre elevii înscriși în program participă la o serie de activități organizate de KFC, Pizza Hut și World Vision România, în București. În timpul unei excursii de o zi, 22 de elevi din Cluj și Ialomița au vizitat, anul acesta, Muzeul Simțurilor și Muzeul Antipa, iar la final, au primit din partea Danei Rogoz, susținătoarea World Vision România, un cec simbolic cu suma de 145.000 de euro, donația record din campania desfășurată în 2018.

Parteneriatul KFC și Pizza Hut cu World Vision România se înscrie în direcțiile strategice de CSR ale KFC și Pizza Hut România, având scopul de a susține educația și dezvoltarea tinerilor. Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare inițiativă internațională din sectorul privat, lansată de YUM! Brands Inc. al cărei beneficiar este World Food Programme, o subsidiară a Organizației Națiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfășoară în peste 130 de țări și teritorii și în mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut și Taco Bell, implicând aproape 1,5 milioane de angajați.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related