Începe a doua ediție a Masterclass-ului de Neuromarketing și customer experience

Începe a doua ediție a Masterclass-ului de Neuromarketing și customer experience

Agenția de training Cursuri Creative, în parteneriat cu Buyer Brain, lansează cea de-a doua ediție a Masterclass-ului de Neuromarketing și Customer Experience. Ediția din acest an va avea loc în perioada 10 - 11 aprilie și va fi susținută de expertul internațional Dr. Anil V. Pillai și Dr. Ana Iorga, fondatorii Buyer Brain. Prima ediție a evenimentului s-a desfășurat în luna noiembrie 2018 și a reunit persoane din cadrul mai multor companii multinaționale și de research, care sunt implicate în îmbunătățirea strategiilor de customer experience.

Pe parcursul a două zile, speakerii au vorbit despre modalitățile de creare a unei strategii de customer experience bazată pe tehnici de consumer neuroscience, aducând ca exemple strategii implementate de aceștia la nivel internațional. Fiecare participant a beneficiat de un roadmap, cu ajutorul căruia a putut să documenteze propria experiență a companiei în raport cu consumatorii săi. 

Masterclass-ul este mai mult decât un curs la care vii să afli noțiunile pe care le poți aplica în cadrul companiei tale. Este o experiență personalizată, care te ajută să înțelegi în profunzime mecanismele care determină acțiunea unui consumator în raport cu compania pe care o reprezinți și te ajută să îți dezvolți propria strategie de customer experience. Participanții vor experimenta, vor înțelege și vor aplica noțiunile învățare la curs cu ajutorul studiilor de caz și a exercițiilor pe care le vor face împreună cu speakerii”, spune Bianca Preda (business manager în cadrul agenției Cursuri Creative).

 

În cadrul primei sesiuni de curs, Dr. Pillai și Dr. Iorga au prezentat elementele care stau la baza creării unei experiențe relevante a consumatorului în raport cu companiile sau brandurile. Dinamica acestei comunicări, explică aceștia, este legată de punctele de interacțiune a consumatorului cu respectivul brand. 

Customer Obsession este unul dintre principiile fundamentale pe care dorim ca participanții la curs să și le însușească. Dacă această noțiune de experiență relevantă este înțeleasă și livrată la aceleași standarde în toate punctele de interacțiune ale brandului cu consumatorul său, atunci companiile românești vor avea resursele necesare pentru a se diferenția de concurență, indiferent de domeniul de activitate. Scopul nostru în acest Masterclass, realizat în exclusivitate pentru piața din România, este să punem la dispoziția participanților expertiza noastră globală de consultanță și să îi ajutăm să dezvolte o strategie clară și ușor de implementat și comunicat în companiille lor”, spune expertul internațional Dr. Anil V. Pillai.

 

Următoarea sesiune a masterclass-ului va avea loc în perioada 10 - 11 aprilie, iar înscrierile se fac începând cu 7 ianuarie la un early bird de 350 de euro + TVA, prețul urmând să crească în fiecare săptămână cu 30 de euro.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related