„Glass”, trilogia personajelor fascinante care fac povestea de neuitat

„Glass”, trilogia personajelor fascinante care fac povestea de neuitat

Sala T IMAX de la Cinema City a fost locul perfect pentru avanpremiera filmului „Glass”, un nou blockbuster marca M. Night Shyamalan, care îmbină într-un mod original firele narative din alte două super-povești care poartă semnătura regizorului: „Indestructibilul” (2000) și „Split” (2016).

În vreme ce „Indestructibilul” spunea povestea unui om a cărui modestie l-a împiedicat să își descopere adevărata putere, „Split” explorează tema puterii letale a unui monstru creat de o minte rănită și traumatizată. „Glass”, în schimb, sapă adânc în subiectul identității: suntem în mod obiectiv cine pretindem că suntem sau mințile noastre dau formă realității și o determină? Dacă tu crezi că ești un supererou, cu siguranță asta ești, chiar dacă mintea creează o iluzie?

Evenimentul de lansare al filmului a avut loc miercuri seară la Cinema City Cotroceni, printre invitaţii care au urmărit filmul în format IMAX numărându-se Ana și Virgil Stănescu, Irina Margareta Nistor, Iuliana Pepene, Laura Gruia, Valentin Luca, Daniel Nițoiu, Oliver Simionescu, Simona și Rareș Dragomir, Livia Graur, Monica Iagăr, Teodora Antonescu, Andrei Leonte, Sasha Borona, Alin Gălățescu.

Din „Indestructibilul” („Unbreakable”), revin Bruce Willis, în rolul lui David Dunn și Samuel L. Jackson, în rolul lui Elijah Price, cunoscut și sub pseudonimul de Domnul Glass. Lor li se alătură, din „Split”, James Mcavoy, reluând rolul lui Kevin Wendell Crumb și a multiplelor personalități care se ascund în interiorul său, precum și Anya Taylor-Joy, în rolul lui Casey Cooke, singura captivă ce a supraviețuit unei întâlniri cu Bestia (The Beast), cea mai terifiantă personalitate a lui Crumb.

„Mediile de comunicare impun un ritm foarte alert. De la rețele de socializare până la tot ce atrage consumatorul într-un mod captivant, toate reprezintă o competiție pentru mesaje. De aceea, brief-ul la care trebuie să răspundem este cum putem comunica mesajele cheie ale filmului într-un mod relevant, consistent, rapid, eficient, punând în balanță valoarea informativă și atractivitatea mesajului”, a declarat Patricia Mihail (PR Director RAN Events).

 

Filmul „Glass” este distribuit de Forum Film România şi va avea premiera în cinematografe pe 18 ianuarie 2019, în format 2D, IMAX și 4DX.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related