[SoMe 2019] Mihaela Joița (eSky România): Încercăm să aducem conținut dedicat pentru fiecare tipologie de călător – expați, oameni cu copii mici, nomazi digitali sau deal hunters

[SoMe 2019] Mihaela Joița (eSky România): Încercăm să aducem conținut dedicat pentru fiecare tipologie de călător – expați, oameni cu copii mici, nomazi digitali sau deal hunters

Mihaela Joița (Marketing Team Lead, eSky România) ne povestește cum, de multe ori, echipele eSky se simt că la Bursă: când companiile aeriene anunță promoții sau schimbări majore, informațiile trebuie preluate imediat și prelucrate rapid.

La capitolul feedback apar încă alte provocări: nemulțumirile userilor sunt direcționate eronat înspre companie - de pildă atunci când prețurile biletelor aeriene se schimbă (proces constant în funcție de cerere) sau în cazurile în care returnarea banilor nu e posibilă integral sau rapid, în funcție de politicile companiilor de zbor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related