[SoMe 2019] Andreea Bozoi (Danone Romania): Stim ca atentia userilor in social media este de sub 2 secunde. Daca vreti, unul dintre obiectivele noastre a fost Thumb Stop-ul

[SoMe 2019] Andreea Bozoi (Danone Romania): Stim ca atentia userilor in social media este de sub 2 secunde. Daca vreti, unul dintre obiectivele noastre a fost Thumb Stop-ul

Despre abordarea si actiunile din social media ale brandurilor din portofoliul Danone Romania, ne povesteste mai jos Andreea Bozoi (Digital Coordinator, Danone Romania), anume despre activitatile Activia, Actimel, Danonino, Danone si Cremosso. In conditiile in care atention span-ul din social media este de sub doua secunde, ne-a spus Andreea,  obiectivul esential a devenit Thumb Stop-ul. Echipa de social media Danone a petrecut o buna perioada in regim de A/B testing pe unele dintre branduri, testand in acelasi timp comunicarea diferentiata pe subtargeturi si eliminand segmentele de audienta care nu performau. Pentru 2019, asteptarile tin de o migrare consistenta pe Instagram, iar formatele de ads pentru Messenger sunt de asemenea in vizor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related