După o analiză atentă a circa 300 de înscrieri strânse din piață, juriul Progresiv Awards a desemnat finaliștii ediției 2019, pe cele 9 categorii anunțate. Pe lista scurtă au intrat atât companii mari din piață, cât și businessuri antreprenoriale:
*Listarea finaliștilor este alfabetică.
Pe 18 februarie, Progresiv Awards va da start campaniei de votare, în care juriul este format din manageri din retail & FMCG. Aceștia sunt invitați să-și exprime opiniile și să-și susțină partenerii de business cu care au avut cea mai bună colaborare în 2018.
Cine și cum votează
Câștigătorii vor fi aleși în urma unui proces de vot încrucișat: premiile pentru furnizori vor fi acordate pe baza voturilor retailerilor, iar cele pentru retaileri vor fi acordate pe baza voturilor furnizorilor. Câștigătorii premiilor “Best Start-up in retail & FMCG”, “Best Shopper Activation”, “Best CSR Campaign” și "Best Manager of the Year" sunt aleși de către întreaga industrie de retail & FMCG. Managerii din companiile finaliste la cele 9 categorii din competiție vor primi formulare de vot personalizate, astfel încât să nu existe posibilitatea de a-și vota propriul proiect/companie.
Începând cu data de 18 februarie 2018, vor fi invitați să voteze câștigătorii Progresiv Awards aproximativ 10.000 de profesioniști din piața de retail & FMCG. În această etapă, Progresiv va trimite prin email, către fiecare dintre profesioniștii selectați din baza de date Progresiv, un link unic de accesare a formularului de votare. Linkurile unice garantează faptul că o persoană poate vota o singură dată.
Etapa de votare se încheie în data de 14 martie 2019, chiar în ziua decernării premiilor. Câștigătorii ediției curente vor fi anunțați în cadrul Galei Progresiv Awards 2019, pe 14 martie, la Casino Sinaia. Gala va fi integrată în programul Conferinței Progresiv din Sinaia, ediția a 19-a, desfășurate între 13-15 martie 2019.
Proiectul Progresiv Awards a pornit din dorința de a evidenția oamenii, organizațiile, brandurile și proiectele de succes din piața FMCG care setează trenduri și contribuie an de an la dezvoltarea industriei, precum și rolul parteneriatelor puternice între retaileri și furnizori.
Mecanismul Progresiv Awards este unul simplu, transparent și obiectiv.
Pentru ediția din acest an, juriul Progresiv Awards are în componența sa 11 persoane, selectate de Progresiv din rândul experților de top din research, consultanță și servicii în retail:
ALINA STEPAN - Cluster Head, Ipsos South-East Europe
OANA MATEI - Retailer Services Manager, Nielsen Romania
ROMINA ARDELEAN - Consultant, Consumer Panel Services, GfK Romania
SZBOLCS NEMES - Principal Roland Berger Romania
MIHAI BONCA – Fondatorul Brand Architects
DRAGOȘ TUȚĂ - Consultant CSR și fondatorul The CSR Agency
CATALINA ALDEA - Consultant & Managing Partner, Aldea Consulting Vision
ANDREEA MIHAI - Marketing & E-commerce Director, Leroy Merlin Romania
ANDREEA FODOR - Commercial Director, Markant Romania
ALINA DRAGOMIR - Editor Coordonator Progresiv
MIHAELA POPESCU – Editor-in-Chief Progresiv
Research Partner în proiectul Progresiv Awards este compania de cercetare de piață Ipsos România, iar partenerul care a creat brandingul și identitatea vizuală este Inoveo.
Trofeele Progresiv Awards sunt adevărate opere de artă suflate manual de artistul sticlar Ioana Stelea.
Progresiv este prima și cea mai influentă revista business-to-business ce se adresează profesioniștilor din retail și FMCG. Are un tiraj de 26.000 de exemplare, se distribuie gratuit la nivel național și este auditată BRAT.