Continuăm să-i întâlnim pe oamenii din spatele celor mai mari branduri prezente pe piața locală, chestionându-i într-un format de "înainte și după" începerea mandatului de brand manager. Azi vorbim despre evoluția brandului L'Oreal Paris, la coordonarea căruia nu se află însă un singur om, ci doi. Vorbim despre Ștefan Ilin (Marketing Manager, Divizia Produselor de Larg Consum-categoria Mass-Market) și Brîndușa Panc (Marketing Manager, Divizia Produselor de Larg Consum-categoria Make-up), al căror istoric se împarte între diviziile Haircare & Coloration și, respectiv, Make-Up ale L'Oreal Paris.
[Omul și brandul] Ștefan Ilin & Brîndușa Panc (L’Oréal România): Începând cu 2018, direcția globală a brandului are ca obiectiv apropierea de oameni, nu neapărat de consumatori
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare