Ileana Cociaș (Senior Brand Manager Fabric Care SEE, Procter & Gamble) a făcut cunoștință cu brandul Ariel în două contexte. Prima întâlnire s-a întâmplat în anii '90, când părinții ei îl aduceau din Germania, iar a doua a avut loc undeva prin 2008-2009, când Ileana a trecut din echipa Pampers înspre zona Fabric Care. Aflată la cârma brandului, Ileana ne povestește că obiectivele țineau de creșterea cotei de piață și a penetrării brandului. Iar, din 2012, albul imaculat asociat cu Ariel a intrat într-o nouă eră, precizează ea, prin colaborarea cu emisiunea MasterChef și chef Sorin Bontea, un parteneriat care continuă și astăzi.
[Omul și brandul] Ileana Cociaș (P&G): Lucrând din nou pe brandul Ariel, pot spune că trăiesc un fel de 10-year challenge :)
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare