Timișoreana își continuă parteneriatul cu Federația Română de Fotbal și lansează campania “Pentru fotbal adevărat” prin care reaprinde pasiunea pentru fotbalul românesc.
Timișoreana, berea românească cu cea mai îndelungată tradiție din România, își continuă parteneriatul cu Federația Română de Fotbal, în calitate de Sponsor Oficial al Cupei României. Cu această ocazie, își reîntărește susținerea pentru fotbalul românesc printr-o campanie dedicată adevăraților eroi din fotbal: cei care-l joacă cu pasiune și dedicare, pe stadion sau în spatele blocului. Legendele fotbalului românesc, Cristian Chivu, Adrian Ilie și Bogdan Lobonț s-au alăturat campaniei.
„De-a lungul timpului, Timișoreana a rămas aproape de fotbalul românesc pentru că a înțeles întotdeauna valoarea acestui fenomen care a unit românii de orice vârstă, din orice colț al țării. Astăzi ducem mai departe implicarea noastră în fotbalul românesc și sărbătorim continuarea parteneriatului pentru Cupa României de Fotbal până în 2022.
Totodată, anunțăm și lansarea unei campanii prin care readucem în lumină valorile care stau la baza fotbalului adevărat: pasiune, dăruire, fair play și spiritul de competiție; aceleași principii pe care ne-am ghidat și noi activitatea de business și care au făcut din Timișoreana cel mai iubit brand din România. Campania celebrează eroii adevărați, oamenii obișnuiți care pun pasiune și emoție în joc, cei care inspiră fotbalul adevărat”, a declarat Dragoș Constantinescu (Președinte, Ursus Breweries).
„Așa cum bine știți, Timișoreana s-a consacrat atât ca un brand care înțelege și prețuiește valorile fotbalului românesc, cât și ca un partener de încredere pentru Federația Română de Fotbal și competițiile pe care le organizăm. Viziunea pe care o împărtășim, în cadrul căreia suporterii reprezintă realmente eroi ai fotbalului, ne îndreptățește să credem că toate campaniile pe care le elaborăm și implementăm împreună vor fi de succes și dedicate fotbalului, mai cu seamă celor care trăiesc pentru bucuria jocului. Asumarea misiunii de a dezvolta fotbalul de acum și de mâine sunt elementele care ne călăuzesc și am convingerea că datoria noastră, de a construi generații de jucători și suporteri, va fi îndeplinită în acest spirit.”, Răzvan Burleanu (Președinte Federația Română de Fotbal).
Timișoreana respectă adevărata pasiune pentru acest sport și bucuria jocului. De aceea reaprinde pasiunea pentru fotbalul românesc, oferind sentimentul de mândrie pentru adevăratele valori ale sportului ce a continuat să ocupe locul întâi în inimile iubitorilor.
Cristian Chivu, Adrian Ilie și Bogdan Lobonț, legendele fotbalului care au inspirat prin perseverență și dedicare, continuă să spună povestea fotbalului adevărat, jucat cu pasiune, dedicare și fair-play în noul spot TV al campaniei Timisoreana, care a fost prezentat în cadrul conferinței de presă de astăzi.
„Ne-am alăturat acestui proiect pentru că împărtășim aceleași valori. Avem datoria să susținem proiectele adevărate, să transmitem mai departe esența fotbalului: pasiune, spirit de sacrificiu. Am un motto care îmi place: nu moștenim de la strămoși, ci împrumutăm de la urmași”, spune Cristian Chivu.
„Ne bucurăm să aducem un mesaj pentru fani: să se întoarcă la fotbalul adevărat. Vreau să mulțumesc Timișoreana pentru că ne-a ales să transmitem acest mesaj pentru fotbalul adevărat”, adaugă Adrian Ilie.
„Pasiunea e o valoare fundamentală, totul e mai ușor când pui pasiune. Noi am fost norocoși că am început fotbalul de mici. Sunt convins că prin mesajele acestei campanii vom transmite valorile de pasiune, dedicare și fairplay”, a menționat și Bogdan Lobonț.
Timișoreana a susținut continuu fotbalul românesc, în ultimii ani desfășurând o serie de campanii care au rămas în mintea și inima suporterilor români: „Meciul de Legendă” (cu edițiile din 2010, 2014 și 2015), „Drumul Mingii” (2011), dar și prima finală de „Cupa României” jucată pe Arena Națională (2012), toate strâns legate de susținerea Cupei României Timișoreana.
Campania se desfășoară până în luna iunie și include printre alte activări dedicate consumatorilor și lansarea unei ediții speciale de ambalaje – conținând cele mai frecvente 120 de nume din România – dedicate iubitorilor de fotbal, dar și o promoție cu premii pentru fanii fotbalului adevărat.