Philip Morris International inițiază anul unsmoke - un îndemn către toți cei care pot susține un viitor fără fum

Philip Morris International inițiază anul unsmoke - un îndemn către toți cei care pot susține un viitor fără fum

La nivel mondial, opt din zece persoane (79%) sprijină colaborarea Philip Morris International cu guvernele, autoritățile de reglementare și experții în domeniul sănătății publice în procesul de eliminare treptată a țigărilor în favoarea unor alternative fără fum.

Philip Morris International Inc. (PMI) (NYSE: PM) a lansat astăzi Anul UNSMOKE (fără fum) un îndemn pentru fumători, nefumători, autorități de reglementare și agenți de schimbare din întreaga lume de a crea un viitor mai bun pentru cei 1.1 miliarde de fumători, familiile și cei dragi lor, precum și către comunitățile din care aceștia fac parte.

Acest îndemn la acțiune pleacă de la faptul că, în ciuda eforturilor globale de a încuraja oamenii să nu înceapă să fumeze sau să renunțe la fumat, Organizația Mondială a Sănătății estimează că în 2025 va exista un număr similar de fumători cu cel actual.

Jacek Olczak, Chief Operations Officer al  PMI, a anunțat dorința companiei de a genera o schimbare cu adevărat globală:

Ar trebui să fie clar: Dacă nu fumați, nu începeți. Dacă fumați, renunțați. Dacă nu renunțați, schimbați. Asta e conceptul unsmoke.”

”Este cunoscut faptul că arderea generează cea mai mare parte dintre substanțele chimice dăunătoare din fumul de țigară. Eliminarea combustiei reduce dramatic nivelurile de substanțe chimice periculoase. Există un consens acceptat de din ce în ce mai mulți oameni de știință și experți în domeniul sănătății publice că produsele care nu ard și sunt susținute de cercetare științifică sunt o alegere mult mai bună decât țigaretele".

 

Misiunea PMI este aceea de a crea un viitor fără fum, susținut de fundamentare științifică, tehnologie și inovație pentru a oferi alternative mai puțin dăunătorare celor care altfel ar continua să fumeze.

Dl Olczak a adăugat:

"Există mulți oameni și organizații care preferă să fie preocupati de o luptă ideologică. Controversa pe care o generează continuă să creeze confuzie în rândul fumătorilor, astfel încât cei sceptici devin rapid cei mai mari susținători ai fumatului tradițional. Consecința acestei confuzii este că oamenii continuă să fumeze țigări convenționale, ale căror efecte dăunătoare sunt bine cunoscute. Firesc ar fi să ne îndepărtăm de ideologie și să ne îndreptăm către un scop comun: eliminarea fumului din lume și încurajarea celor 1,1 miliarde de fumători să schimbe țigările cu o alternativă mai bună, atunci când aceștia nu renunță".

 

Compania a lansat această inițiativă ca o chemare către progres la nivel global, dar și un îndemn de a pune capăt unui impas legat de elaborarea politicilor publice legate de alternativele mai bune la fumat.

Anul Unsmoke va ajuta în susținerea acestui deziderat, cu precădere prin sprijinirea dialogului extins cu privire la importanța alternativelor fără fum, alături de fumători, nefumători, cetățeni, factori de decizie publică, autorități de reglementare, precum și toate părțile implicate.

"Avem responsabilitatea să oferim oamenilor informațiile de care au nevoie pentru a alege în cunoștință de cauză cu privire la alternativele mai bune pe care le au la dispoziție, iar factorii de decizie politică au un rol fundamental în a face acest lucru posibil. Cerem o conversație globală, comună, care să conducă înspre o schimbare reală."

 

Un nou studiu, comandat de PMI și realizat de Povaddo, o respectată companie de cercetare globală, evidențiază că opt ​​din zece persoane intervievate la nivel global (79%), susțin colaborarea PMI cu guvernele, autoritățile de reglementare și experții în domeniul sănătății publice pentru a elimina treptat țigările în favoarea unor alternative fără fum, iar 73% dintre aceștia consideră ca pozitiv pentru PMI să își transforme modelul de business prin renunțarea la țigările clasice și comercializarea exclusivă a alternativelor - țigarete electronice și produse din tutun încălzit.

Anul Unsmoke este punctul de pornire al campaniei Unsmoke Your World. Mesajul acestei campanii, pe care PMI speră să o facă cunoscută în întreaga lume, este:

Dacă nu fumezi, nu începe

Dacă fumezi, renunță

Dacă nu renunți, fă o schimbare

Unsmoke

Unsmoke reprezintă eliminarea fumului din viața cotidiană. Este un proces ce reunește  fumătorii și nefumătorii în renunțarea la fum pentru ei, pentru familiile și prietenii lor. Cea mai bună modalitate de a face aceasta este renunțarea completă la țigări și nicotină; cealaltă variantă este adoptarea de alternative mai puțin dăunătoare.

Până în prezent PMI a investit peste 6 miliarde dolari în cercetare, dezvoltare, producție și comercializare pentru produsele fără fum și a dezvoltat o echipă de peste 400 de oameni de știință și ingineri dedicați cercetării și dezvoltării.

 

Unsmoke your world

PMI își transformă modelul de business și crește gradul de conștientizare a necesității urgente de a renunța la fum, precum și de înțelegere a unor alternative mai bune pentru fumătorii care altfel ar continua să fumeze. PMI produce produse fără fum, care sunt o alegere mai bună pentru fumători decât fumatul clasic, putând prezenta un beneficiu pentru sănătătea publică.

Unsmoke este o inițiativă a PMI pentru a accelera o schimbare istorică în domeniul sănătății publice. Prin mișcarea Unsmoke dorim să reunim o comunitate de oameni care pot accelera această schimbare, devenind susținători ai mesajului că există alternative mai bune pentru fumătorii care altfel ar continua să fumeze,.

Unsmoke Your World este o conversație globală, inspirată de povești reale - pentru oameni, dinspre oameni.

 

Studiul realizat de Povaddo

Acest sondaj a fost realizat în perioada 26-28 martie 2019 de către firma de consultanță internațională Povaddo, pentru Philip Morris International. Sondajul a adunat un număr total de 4.545 de interviuri online cu persoane majore, populație generală adultă din 20 de țări (Argentina, Australia, Brazilia, Columbia, Germania, Hong Kong, Israel, Italia, Japonia, Malaezia, Mexic, Noua Zeelandă, Polonia, Singapore, Coreea de Sud, Spania, Elveția, Taiwan, Regatul Unit și Statele Unite). Sondajul are o marjă de eroare de +/- 1,5% la intervalul de încredere de 95%.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related