KFC România semnează un nou parteneriat pe piaţa de retail. Sosul cu usturoi se găseşte acum şi în cadrul rețelei de magazine Kaufland

KFC România semnează un nou parteneriat pe piaţa de retail. Sosul cu usturoi se găseşte acum şi în cadrul rețelei de magazine Kaufland

KFC România continuă demersurile în vederea strategiei definite în 2018, cu privire la mișcarea laterală de business a brandului, de a intra pe piața de retail cu sosul cu usturoi, marcă proprie. În urma realizării unui plan de parteneriat pe termen lung, menit să aducă produsul mai aproape de consumatori, KFC România şi lanţul de magazine Kaufland România listează permanent sosul cu usturoi în toate magazinele din ţară.

Kaufland România deţine în prezent 121 de magazine la nivel naţional, amplasate strategic, cu precădere în zonele de concentraţie urbană. Cu peste 9 milioane de unități vândute anual în toate restaurantele KFC din România, sosul cu usturoi este unul din cele mai populare produse. După succesul înregistrat de la lansarea în retail, KFC România își consolidează poziția pe piaţă și se extinde prin parteneriatul cu rețeaua Kaufland, reușind, astfel, o acoperire mult mai bună la nivel de consumatori.

 

„Anul trecut am luat decizia îndrăzneață de a testa piața de retail cu un produs star, unul dintre cele mai populare în restaurantele KFC. Rezultatele bune pe care le-am avut de la lansarea produsului, prin încheierea unor parteneriate strategice cu cei mai mari jucători de retail de pe piață, ne-au încurajat să mergem și mai departe cu planul de a lista sosul cu usturoi în cât mai multe unități de vânzare din România. Astfel, anunțăm noul nostru partener –  Kaufland România, alături de care vom dezvolta acest proiect și vom aduce produsul mai aproape de consumatori”, a spus Mark Hilton (Chief Executive Officer, Sphera Franchise Group).

Produsul este disponibil în recipiente de 325 gr, fiind uşor de recunoscut datorită etichetei personalizate cu imaginea faimosului Colonel Sanders şi menţiunea „produs original KFC". Sosul cu usturoi este un produs dezvoltat exclusiv pentru fanii KFC din România și lansat în urmă cu peste 20 de ani, încă de la deschiderea primului restaurant din țară. Conform studiilor de piață, sosul cu usturoi este cel mai apreciat ingredient în reţetele KFC.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related