Veniturile Huawei în primul trimestru din 2019, cu 39% mai mari față de perioada similară a anului trecut

Veniturile Huawei în primul trimestru din 2019, cu 39% mai mari față de perioada similară a anului trecut

Huawei a înregistrat, la nivel global, în primul trimestru din 2019 venituri de 179,7 miliarde CNY (aproximativ 26,81 miliarde de dolari), ceea ce reprezintă o creștere cu 39% față de aceeași perioadă a anului trecut. Marja de profit net a companiei în primele trei luni din 2019 a fost de aproximativ 8%, ușor mai mare față de aceeași perioadă a anului anterior.[1]

Huawei și-a concentrat atenția pe infrastructura tehnologiei informației și a comunicațiilor (TIC) și pe dispozitivele inteligente, continuând să amplifice eficiența și calitatea operațiunilor sale, ceea ce a contribuit la performanța sa solidă din primul trimestru al acestui an.

2019 va fi un an cu o dezvoltare pe scară largă a tehnologiilor 5G la nivel internațional, ceea ce înseamnă că Huawei Carrier Business Group va avea oportunități de creștere fără precedent. Până la sfârșitul lunii martie ale acestui an, Huawei semnase în total 40 de contracte comerciale cu operatori mobili globali de vârf și a expediat peste 70.000 de antene pentru rețele 5G pe piețele din întreaga lume.

De asemenea, în primele trei luni ale anului, Huawei Enterprise Business Group a lansat platforma sa digitală și noua strategie „Huawei Inside”, fiind implicată în construirea bazei digitale a Chinei și a unui nucleu în jurul unei lumi digitalizate. Huawei Enterprise Business Group a implementat, de asemenea, primul punct de acces Wi-Fi 6 compatibil cu 5G din lume. La sfârșitul primului trimestru, Huawei expediase mai multe produse Wi-Fi 6 decât orice altă companie din întreaga lume.

Huawei Consumer Business Group continuă să creeze valoare pentru consumatori prin produsele sale inovatoare. Strategia sa este de a oferi utilizatorilor experiențe inteligente și interconectate. În primele trei luni ale anului, Huawei a expediat aproximativ 59 de milioane de smartphone-uri. Totodată, la finele lunii martie, Huawei a lansat pe piața globală un nou flagship – HUAWEI P30 Pro, care integrează cea mai avansată cameră foto inclusă de companie pe un telefon mobil și care reușește să capteze imagini clare în condiții de iluminare scăzută.

În ceea ce privește alte segmente de activitate, precum laptopuri, gadgeturi wearable și case inteligente, dispozitivele Huawei au fost bine primite de către consumatori, în special datorită produselor sale inovatoare și experienței superioare de utilizare. La Mobile World Congress, care a avut loc în luna februarie a acestui an, Huawei a prezentat trei laptopuri noi: HUAWEI Matebook X Pro, HUAWEI Matebook 13 și HUAWEI Matebook 14.

HUAWEI CLOUD rămâne angajat în inovație, scopul său fiind acela de a crea cel mai bun posibil cloud hibrid, să ofere soluții complete de inteligență artificială pentru industriile inteligente și să transforme AI în realitate. Peste un milion de angajați din companii și dezvoltatori folosesc  HUAWEI CLOUD. În primul trimestru, serviciile HUAWEI CLOUD au fost lansate în Singapore, iar HUAWEI CLOUD a făcut cunoscută piața sa de modele bazate pe inteligență artificială. Platforma unică de dezvoltare AI a HUAWEI CLOUD – ModelArts – s-a clasat pe primul loc atât în ceea ce privește modalitatea de clasificare a imaginilor, cât și deducția, la concursul de învățare Stanford DAWNBench.

 

[1] Datele financiare prezentate în acest comunicat reprezintă rezultate neauditate colectate în conformitate cu standardul internațional de raportare financiară; cursul valutar este cel de la sfârșitul lunii martie 2019: 1 US$ = 6,7112 CNY (sursa: Reuters).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related