Academia de Vânzări, programul anual, acreditat la nivelul Uniunii Europene, dedicat profesioniștilor, studenților și tinerilor din companii, care vor să își îmbunătățească abilitățile de comunicare și vânzări, și-a încheiat cu succes cea de-a treia ediție.
Proiectul s-a desfășurat pe o perioadă de 6 săptămâni, în cadrul Academiei de Studii Economice din București.
De-a lungul celor 6 săptămâni de cursuri, participanții au învățat de la profesioniștii cu o experiență validată în vânzări din 10 industrii diferite, reprezentate prin prezența invitaților: Bogdan Georgescu – Founder People Point, Radu Lupu – Director Marketing Global Records România, Ciprian Lerca – Sales Specialist, Florin Grosu – IT Entrepreneur, Răzvan Vasile, Adela Angheluță – Sales Expert Pharma, Carmen Pavel – Marketing Director Beiersdorf, Andrei Dunuță – Sales & Leadership Trainer, Adrian Mihai – Managing Partner FAN Courier și Cristian Gheorghe – Country Sales Manager SEG Team.
În cele peste 30 de ore de training-uri și workshop-uri, cursanții au avut șansa să își îmbunătățească abilitățile specifice vânzărilor (cold calling, customer experience, b2b, b2c, role-playing), dar și cele de comunicare verbală și nonverbală.
Academia de Vânzări a obținut în cursul anului 2019 acreditarea la nivelul Uniunii Europene.
Vă așteptăm în 2020!
#saleselite
Partener Principal – Academia de Studii Economice
Gold Sponsors – Young Leaders Club, Sports Business Academy, Marketer Club
Partener Tehnic – Team Coding România