Vivre.ro sărbătorește 7 ani. De la venituri de 800 de mii de euro, la o cifră de afaceri de 50 de milioane de euro

Vivre.ro sărbătorește 7 ani. De la venituri de 800 de mii de euro, la o cifră de afaceri de 50 de milioane de euro

Pe 7 mai, Vivre sărbătorește aniversarea a 7 ani de activitate și le oferă clienților un voucher de 15% pentru toate comenzile de peste 400 lei.

Vivre, cel mai mare retailer online de home&deco din Europa Centrală și de Est, sărbătorește cei 7 ani de activitate cu o campanie specială dedicată clienților săi: 7 Ani Acasă. Cu ocazia aniversării, pe 7 mai, Vivre oferă timp de o zi, pentru toată gama de produse un discount de 15% tuturor iubitorilor de frumos care vor să își redecoreze casa primăvara aceasta.

Povestea companiei românești a pornit de la ceea ce a servit drept inspirație pentru întregul proiect și ceea ce îi leagă pe toți cei care își găsesc inspirația pe Vivre – bucuria de a trăi. Ideea unui retailer online a apărut la sfârșitul anului 2011, iar în primăvara anului 2012 lua deja ființă Vivre, unul dintre primele magazine de home & deco exclusiv online din România.

 

Privind în față, aceleași gânduri bune ne umplu sufletele. Vivre va rămâne artă vie, zâmbet și, în același timp, profesionalism. Nu putem ști unde ne duc vremurile, însă suntem siguri că nu vom renunța niciodată la visul nostru. Vom construi frumusețe, vom umple casele oamenilor de căldură și vom rămâne o destinație online pentru calitate și bun gust în industria Home & Deco”, a declarat Monica Cadogan (CEO Vivre).

 

La 7 ani de la lansare, Vivre acoperă o piață de 100 de milioane de consumatori

În cei șapte ani de la înființare, cifra de afaceri Vivre a crescut de la 800 de mii de euro în 2012, la 50 de milioane la sfârșitul anului 2018, ceea ce face din companie una dintre cele mai de succes afaceri Made in Romania. Entuziasmul, ambiția și prezența de spirit cu care valorifică fiecare moment au ajutat afacerea să crească pe o nișă nouă, la începutul ecommerce-ului în România, pentru ca acum, după 7 ani de la lansare, Vivre să ajungă unul dintre principalii retaileri online din CEE, cu prezență pe 9 piețe europene: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia. Vivre.ro are o ofertă de 60.000 de produse și peste 3.000.000 de comenzi livrate cu succes. În total, Vivre numără aproximativ 350 de angajați și a înregistrat anul trecut o creștere de 42% a cifrei de afaceri față de anul precedent.

 

Cum s-au schimbat gusturile consumatorilor români în ultimii 7 ani

Dacă la început consumatorii români cumpărau piese mici și în special decorațiuni, în prezent piesele mari de mobilier devin tot mai populare. Consumatorii nu mai caută doar "funcționalul" în articolele pe care le achiziționează, devine pentru ei tot mai importantă dimensiunea estetică, felul în care un obiect se integrează în spațiul în care va fi plasat. România rămâne cea mai mare piață dintre cele 9 în care activează Vivre.

Pornind de la deschiderea consumatorilor de a comanda produse home&deco online, dublată de interesul în creștere pentru designul interior, Vivre.ro a lansat la începutul anului o secțiune de blog, care cuprinde sfaturi practice pentru înfrumusețarea locuinței și principii de bază în design.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related