[CSR în 2019] Livia Fericean (Samsung România): Managementul sustenabilității are ca scop crearea unor valori integrate, nu doar economice

[CSR în 2019] Livia Fericean (Samsung România): Managementul sustenabilității are ca scop crearea unor valori integrate, nu doar economice

Samsung a început să deruleze acțiuni locale de CSR din 2011, cu fiecare an avansând spre un program integrat și o singură viziune, aceea de a împărtăși resursele companiei într-un mod relevant pentru comunitate, ne spune Livia Fericean (Corporate Citizenship & Public Affairs Manager).

Principiul de bază este co-prosperitatea, iar cele 3 direcții principale de responsabilitate socială în cadrul companiei sunt educația, antreprenoriatul și cultura, urmărite prin proiecte cum ar fi platformele Trends of Tomorrow sau Smart Classroom, competiția Changeneers sau colaborarile cu Festivalul George Enescu și One Night Gallery.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related