Lidl, împreună cu fanii Electric Castle, lansează Lidl`s Electric Kingdom Code of Conduct 2019

Lidl, împreună cu fanii Electric Castle, lansează Lidl`s Electric Kingdom Code of Conduct 2019

Lidl, împreună cu fanii Electric Castle, lansează Lidl`s Electric Kingdom Code of Conduct: cele 7 reguli ale regatului electric pentru cea de-a șaptea ediție de festival. De la un First Timer @Electric Castle în 2017, când Lidl se alătura pentru prima dată unui festival de muzică ca partener strategic, Lidl`s Electric Kingdom a continuat să se dezvolte împreună cu cei care merg an de an la castelul Bánffy de la Bonțida. Astfel, devenind o comunitate cu aceleași valori, Lidl a provocat publicul să propună și să voteze 7 dintre acele reguli nescrise care definesc pentru ei experiența Electric Castle. Mai mult, fanii pot găsi la Lidl o nouă colecție Electric Castle, o selecție de produse create special pentru festival.

De-a lungul timpului, specialitatea regatului Lidl’s Electric Kingdom a fost să întregească atmosfera de festival cu elemente surprinzătoare pentru toți participanții la Electric Castle. Așadar, toate experiențele trăite împreună, precum muzica bună, un magazin Lidl de unde participanții își puteau cumpăra tot ce aveau nevoie la prețurile de acasă, o zonă de grill, the royal life camping, dar și multe surprize, s-au bazat pe același set de valori comune și pe o viziune pe care, în 2019, Lidl și-a propus să o transforme în realitate.

Astfel, Lidl a lansat o provocare către fanii festivalului, și anume, să scrie și să voteze toate momentele care i-au unit prin pasiuni comune într-o comunitate și care au devenit reprezentative în timp pentru Lidl`s Electric Kingdom. În acest mod, a fost creat Lidl`s Electric Kingdom Code of Conduct, un set de valori comune, obținut după o dezbatere colectivă pe surprize.lidl.ro/electrickingdom. În urma acesteia, au fost alese, prin votul publicului, regulile care vor ghida de acum înainte experiența Electric Kingdom. Temele au fost diverse, de la iubire, libertate, curaj, creativitate, la blândețe sau orice au simțit fanii festivalului că definește Lidl’s Electric Kingdom. Acestea au surprins tot ce a fost mai bun din fiecare experiență trăită împreună în Bonțida, pentru a putea fi împărtășită cu toată comunitatea, la cea de-a șaptea ediție Electric Castle.

 

Lidl`s Electric Kingdom Code of Conduct 2019:

  • Cântă, dansează, iubește!
  • Fii original!
  • Respect is the key of the EC family!
  • Nu pleca acasă fără să te pozezi în roată!
  • Tell everyone it was brilliant!
  • Prinde răsăritul la Bonțida!
  • Fii responsabil!

Pe lângă codurile de bună dispoziție, Lidl`s Electric Kingdom își așteaptă fanii cu zonele devenite deja tradiționale, precum Royal Market, supermarketul în care participanții Electric Castle vor găsi tot ce le trebuie, Royal Food Court, cu mâncare gata preparată, dar și Royal Juice Bar, locul cu sucuri naturale proaspete. În Royal Garden, iubitorii de festival se vor putea relaxa cu băuturi proaspete, într-un cadru bazat pe arta urbană, iar în Royal Grill vor avea o experiență de tipul grill și făcut, cu mâncare delicioasă, preparată la grătar. Pentru cei care doresc să trăiască o experiență autentică din camping life, Lidl îi așteaptă cu corturi și saltele, iar participanții trebuie să aducă doar buna dispoziție și cheful de distracție. Royal Wheel-ul va fi și în 2019 loja regală pentru concerte și amintiri de neuitat.  Alături de acestea, fanii vor fi așteptați și cu alte surprize în Lidl`s Electric Kingdom.

 

 

Pregătiri de festival cu noua colecție Electric Castle

Pentru a se pregăti de festival, fanii electrici din toată țara pot găsi în magazinele Lidl o nouă colecție Electric Castle. Din aceasta fac parte tricourile inscripționate cu mesaje tematice precum „Queen of my castle” (13.99 lei) sau „King of my castle” (14.99 lei), șepci (24.99 lei), sacoșe (11.99 lei) sau căni (11.99 lei), personalizate cu motto-uri reprezentative pentru #electricpeople, precum „I may be late, but never to the party”.

Pe lângă acestea, din line up-ul noii colecții fac parte și produse care să aducă atmosfera de festival mai aproape: chili cheese dog (4.99 lei) sau sandwich-uri triunghi (5.99 lei), disponibile în 3 variante: Mândru Bănățean, Vesel Țigănesc sau Pui Voinic. Pentru o experiență culinară completă, nu pot lipsi deserturile, așadar fanii vor găsi la Lidl și prăjituri Electric Balls (4.99 lei) sau ecleruri Banana Lineup ori Lemon Lineup (3.49 lei).

Electric Castle 2019 va avea loc în perioada 17 -21 iulie la Castelul Bánffy din Bonțida.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related