KFC România extinde programul Harvest la nivel național și implementează sistemul propriu de donare de produse alimentare, acum și în Brașov

KFC România extinde programul Harvest la nivel național și implementează sistemul propriu de donare de produse alimentare, acum și în Brașov
  • Programul Harvest este o inițiativă globală care își propune să susțină comunitatea locală și să reducă risipa alimentară.
  • KFC România include un nou partener în programul Harvest – Fundația Bucuria Darului, din Brașov, alături de alte două organizații non-guvernamentale din București.
  • De la inceputul programului au fost donate către asociații aprox 2.000 de kg de produse de pui, din restaurantele KFC incluse în program.

Programul Harvest este o inițiativă de responsabilitate socială care adresează două probleme mari, identificate la nivel internațional: nevoile organizațiilor non-guvernamentale care au în grijă persoane ce provin din medii defavorizate și risipa alimentară. Astfel, a fost creat un sistem de donare de alimente către anumite asociații care îndeplinesc criteriile de includere în programul Harvest. În 2017, România se alătură acestei inițiative şi donează, în decursul unui an, peste 1.000 de kg de produse de pui la peste 200 de beneficiari, parte din cele două organizații partenere: Asociația Caritas București și Organizația Umanitară Concordia.

Anul acesta, KFC România anunţă cel de-al treilea parteneriat în cadrul proiectului, alături de Fundaţia „Bucuria Darului”, din Braşov. Aproximativ 450 de persoane primesc o masă caldă sau pachete cu alimente la Cantina „Mulţumesc” din oraş. Săptămânal, alte 600 sute de pachete cu alimente şi cele necesare sunt trimise în satele din împrejurimile Braşovului. Restaurantele din Braşov care vor dona hrană în cadrul colaborării sunt KFC Piaţa Sfatului şi KFC Mall Coresi. 

 

„În cei 5 ani de zile ne-au cerut ajutorul oameni aflați la limita supraviețuirii, care ne-au povestit cum pofteau de multe ori la resturile lăsate pe mese, fiind împiedicați de rușine. De aceea, unul dintre pilonii misiunii noastre a devenit acela de a le reda demnitatea celor în nevoie. De a crea o punte de legătură între cei care au mai mult decât necesar și cei pentru care foamea este o realitate.  Am început prin construirea unui loc în care masa să nu mai fie o sursă a rușinii și am căutat parteneri care să ni se alăture.

KFC România, prin intermediul programului Harvest, și implicit prin produsele donate, demonstrează că este posibil ca cei vulnerabili să se bucure de o masă consistentă prin evitarea risipei alimentare, în același timp în care demnitatea lor rămâne respectată. Un gest care schimbă vieți. De ce? Pentru că abia când nevoia de hrană este asigurată, atenția familiilor vulnerabile se poate îndrepta către educație – oportunitatea pe care ei o pot folosi pentru un viitor mai bun. Pași mici pentru normalitate, pași mari pentru viețile lor. Împreună înmulțim bucuria!”, a spus Florica Bercaru (Director Executiv, Fundaţia Bucuria Darului).

 

„Dincolo de obiectivele de business ale companiei, ne dorim să acționăm ca un cetățean responsabil față de consumatorii noștri și față de comunitățile în care operăm. De aceea, am lansat numeroase programe de responsabilitate socială ce au un impact pozitiv în societate. Mai mult decât atât, cu un portofoliu de branduri din industria de food, trebuie să avem în vedere oportunitățile de a ne implica în arii conexe, precum deficitul de alimente în mediile defavorizate și risipa alimentară, probleme din ce în ce mai prezente pe agenda publică.

Programul Harvest răspunde la aceste două nevoi și susține cu produse KFC organizații non-guvernamentale.  Am inițiat programul în 2017 printr-o colaborare cu două organizații locale, iar rezultatele obținute ne-au încurajat să ne extidem la nivel național. Cu siguranță, planurile noastre nu se opresc aici și vom identifica în continuare potențiali parteneri în zonele în care KFC România operează”, a declarat Claudia Porojan (Senior PR & CSR Manager, Sphera Franchise Group).

 

Printre produsele KFC România care pot fi donate se numără: Zinger fillet, Fillet, Fillet bites, Crispy Strips sau bucăţi de pui. De asemenea, introducerea unei organizații  non-guvernamentale ca partener în cadrul programului presupune verificarea unor standarde obligatorii: o bucătărie complet echipată care să dețină toate autorizațiile legale, condiții de transport care să permită menținerea unei temperaturi adecvate, ustensile pentru gătit, ș.a.

Programul Harvest este implementat la nivel internațional în mai multe țări, precum: SUA, Puerto Rico, Marea Britanie, Canada, Spania, Italia, Africa de Sud, iar acum în Europa de Est. În aceste țări, restaurantele KFC donează, în fiecare an, aproape 1.600 de tone de alimente bogate în proteine, către organizațiile non-guvernamentale. În 2017, KFC România s-a alăturat acestui demers, având ca scop combaterea foametei și a risipei alimentare și va continua acest program, dezvoltându-se la nivel național, pentru a susține cât mai mulți beneficiari.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related