Ready to Box Chopstix, in plin proces de upgrade. Compania aduce forta de munca din strainatate

Ready to Box Chopstix, in plin proces de upgrade. Compania aduce forta de munca din strainatate

Odata cu deschiderea primei locatii in anul 2008, in Bucuresti, Ready to Box Chopstix a introdus pe piata romaneasca conceptul de “noodles”, pana atunci acest preparat specific fiind cunoscut sub denumirea autohtona de “taitei”. In fiecare an, Ready to Box Chopstix vinde aproximativ 1.000.000 de portii de noodles de sortimente variate, bazate pe un anumit ingredient ori gust: noodles cu pui, cu vita, cu legume, noodles picant, cu curcan sau cu fructe de mare .

Initiativa de a aduce in food-court-ul mall-urilor conceptul de mancare asiatica fresh, cu peste 35 de feluri in meniu, a fost cheia succesului acestui brand. Astfel, permanent, meniul restaurantelor Ready to Box Chopstix este evaluat si suporta modificari in directia satisfacerii preferintelor si gusturilor consumatorilor, dornici sa descopere diversitatea bucatariei asiatice, mentinandu-si statutul de trendsetter in zona restaurantelor de specific asiatic cu servire rapida. Brandul dezvolta si recomandari de produse cu frecventa saptamanala, pentru a incuraja noi descoperiri in randul amatorilor de preparate si gusturi exotice.

Lantul de restaurante asiatice Ready to Box Chopstix Romania continua procesul de upgrade stabilit pentru urmatorii doi ani, cu obiectivul de a creste calitativ, consolidandu-si pozitia in piata. Astfel, focusul va cadea pe calitatea produselor si serviciilor oferite si pe modernizarea locatiilor existente, mai degraba decat pe numarul de restaurante nou-deschise.

Intr-un context dificil din punct de vedere al fortei de munca, mai ales pe segmentul HoReCa, compania colaboreaza cu agentii specializate pentru a aduce personal din Asia. Scopul este acela de a construi echipe eficiente, formate din personal calificat si cu experienta in bucataria asiatica, crescand astfel calitatea produselor si serviciilor oferite.

Majoritatea candidatilor sunt bucatari specializati, cu experienta ce va aduce plus-valoare operatiunii.

Nou-venitii vor fi asistati pe toata perioada activitatii in restaurantele Ready to Box Chopstix de catre un mentor, plecand de la procesul de integrare ce va fi urmat de un program de training coordonat de bucatari-sef selectati pentru aceasta etapa. In cadrul trainingului, acestia se vor familiariza cu specificul ingredientelor folosite, cu tehnicile de lucru din bucatariile Ready to Box Chopstix, precum si cu preparatele din meniul lantului de restaurant.

 

Ready to Box Chopstix este un lant de restaurante cu servire rapida de specific asiatic, lansat in Romania in anul 2008, cu o prima locatie deschisa in cadrul Baneasa Shopping City. Brandul este operat de MLS INVEST TRADING SRL, compania realizand anual venituri de peste 10 milioane de euro, prin intermediul celor 17 restaurante deschise in 5 orase din tara. Ready to Box Chopstix se situeaza in topul restaurantelor cu specific asiatic si ofera un meniu variat, fresh, bogat in ingrediente naturale.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related