KFC România anunță primul Haunted Camping din cadrul festivalului Untold, în una dintre cele mai înfricoșătoare păduri din lume

KFC România anunță primul Haunted Camping din cadrul festivalului Untold, în una dintre cele mai înfricoșătoare păduri din lume
  • KFC România construiește, în cadrul festivalului Untold, un camping inedit în pădurea Hoia-Baciu, o locație plină de mister de lângă Cluj.
  • 6 norocoși vor câștiga pachete ce includ bilete la festival și cazare pentru 2 persoane în Untold Haunted Camping, protected by the KFC Garlic Sauce.  

Anul acesta, KFC România organizează, în parteneriat cu festivalul Untold, un camping inedit în pădurea Hoia-Baciu, din apropiere de Cluj-Napoca. Legendele spun că acest loc este bântuit, pădurea aflându-se în top 10 al celor mai înfricoșătoare locuri din Europa, potrivit cotidianului britanic, The Guardian.

În perioada 10 – 20 iulie 2019, KFC România dă startul unui concurs prin care oferă 12 locuri de cazare, în primul camping bântuit din cadrul festivalului Untold, într-un complex de căsuțe dispuse în pădurea Hoia-Baciu. Astfel, participanții care au curajul de a locui în una din cele mai înfricoșătoare păduri din lume sunt invitați să se înscrie pe platforma kfc.ro/untold pentru șansa de a câștiga un loc de cazare în camping, alături de un prieten, timp de 5 nopți, în perioada 31 iulie 2019 – 5 august 2019, dar și bilete de acces la festival. Totul se va întâmpla sub protecția sosului cu usturoi KFC, care îi va însoți în această aventură. În plus, în fiecare dimineață, participanții vor avea micul dejun asigurat, cu produse proaspete de la KFC.

În cadrul festivalului Untold, KFC România va amplasa o instalație interactivă – Scarry Mirror - prin care participanții la eveniment vor putea să vadă cele mai interesante momente surprinse și transmise din camping. Totodată, aceștia vor putea să își facă poze cu tematică în oglindă și să rămână cu cele mai înfricoșătoare amintiri de la festival.

 

„Așa cum i-am obișnuit pe consumatorii noștri, ne dorim să fim mai mult decât un brand care oferă produse și servicii de înaltă calitate. Vrem să le punem la dispoziție experiențe diverse și să interacționăm cu ei, oferindu-le constant o sursă de entertainment. În acest sens, KFC România anunță un parteneriat de excepție cu festivalul Untold, un eveniment care a dobândit un renume internațional prin line-up-urile de excepție, atmosfera inedită și publicul care este din ce în ce mai numeros, de la an la an. Construim un camping într-un loc faimos din România – pădurea Hoia-Baciu, una din cele mai înfricoșătoare locații din lume și punem la cale o experiență cu multe surprize pentru cei dispuși să intre în competiție, protejați de sosul nostru cu usturoi!", declară Monica Eftimie (Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group).

 

„UNTOLD este o experiență unică, iar prin intermediul acestui proiect am dezvoltat o lume magică dincolo de spațiul fizic în care se desfășoară festivalul, pregătind un camping inedit într-unul din cele mai misterioase locuri din lume, înfricoșătoarea pădure Hoia-Baciu. Legendele spun că în acestă pădure se pot întâmpla lucruri ciudate noaptea, însă participanții pot să stea liniștiți pentru că sosul cu usturoi de la KFC va fi acolo să-i protejeze", declară Bogdan Rădulescu (Head of Partnerships, Untold).

 

Cei interesaţi trebuie să intre pe platforma kfc.ro/untold, care este disponibilă de pe 10 iulie 2019 până pe 20 iulie 2019. 

 

Sosul cu usturoi, cunoscut de fanii KFC din România, este vândut, anual, în peste 10 milioane de unităţi, ceea ce ne confirmă cât este de îndrăgit de consumatorii locali. Acesta este disponibil pe rafturile magazinelor Carrefour, Kaufland, Auchan, Cora, Real şi Selgros, în recipiente de 325 gr, fiind uşor de recunoscut datorită etichetei personalizate cu imaginea faimosului Colonel Sanders şi menţiunea „produs original KFC".

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related