URBB lansează berea românească Bucur – bere de bulevard

URBB lansează berea românească Bucur – bere de bulevard

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează pe piața locală brandul de bere românească Bucur, o bere poziționată în segmentul premium. Bucur – bere de bulevard este o bere de calitate, care păstrează raportul dintre tradiție și modernitate, fiind inspirată de vechile rețete românești de bere, la care s-au adăugat inovații în ingrediente și tehnologie.

"Nu întâmplător am optat pentru Bucur – bere de bulevard. Bulevarul era, și este în continuare, acel loc unde se întâmplă toate lucrurile importante din viața urbei, locul unde se adună cele mai interesante personaje și se spun povești extraordinare, la un pahar de bere de calitate. Suntem fericiți să putem oferi consumatorilor noștri, pe langă numeroasele branduri internaționale consacrate, o bere romanească de legendă. Bucur – bere de bulevard este mai mult decât o legendă, este esența trăirii urbane, dinamice și cosmopolite în România. Mai mult, Bucur îmbină armonios ideea de renaștere cu bucuria și frumosul, atât de specifice poporului român", a declarat Paul Markovits (Vice Președinte Marketing, URBB).

 

Bucur – bere de bulevard este o bere românească care aduce în prezent poveștile și atmosfera Bucureștiului de altădată, o bere a vechilor bulevarde, a noilor localuri și a unei generații care se reinventează și apreciază autenticitatea.
Bucur este o bere blondă, de un auriu intens, care combină trei tipuri de hamei, ceea ce îi conferă o aromă florală distinctă și echilibrată, cu nuanțe de mentă și pin verde. Gustul ușor amărui va satisfice până și pe cei mai experimentați și sofisticați consumatori.

Începând din această vară, berea Bucur este disponibilă la draught, în locații horeca la nivel național.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related