KFC România oferă un plus de varietate consumatorilor şi introduce în meniu o serie de reţete noi, de sezon

KFC România oferă un plus de varietate consumatorilor şi introduce în meniu o serie de reţete noi, de sezon

Cu o prezenţă pe piaţă de mai bine de 25 de ani, KFC România reuşeşte să inoveze constant la nivel de meniu, prin introducerea de produse noi, venind mereu în întâmpinarea consumatorilor și a obiceiurilor de consum specifice fiecărui sezon. Totodată, brandul aduce și un ambalaj nou cu un design fresh, potrivit cu direcţiile la nivel internaţional.

În această vară, KFC România îşi aşteaptă consumatorii cu reţete diverse de burgeri și twister, printre care Summer Twister cu două bucăţi de Crispy Strips cu brânză feta, baby spanac, legume proaspete şi sos Garlic Lemon, Holiday Burger în două variante, picant sau nepicant, care conţine două bucăţi de pulpă de pui, brânză Cheddar, salată, castraveţi muraţi, ardei copţi şi sos Sweet & Sour. În plus, noutăţile din meniu nu se opresc aici, deoarece bucket-ul KFC are o versiune de vară, gata să fie savurată, şi anume Summer Bucket-ul cu patru bucăţi de Crispy Strips, patru bucăţi de Hot Wings, două bucăţi de pui Kentucky şi două porţii medii de cartofi prăjiţi, special concepute pentru a fi împărţite cu prietenii.

 

Gustul de vară al noului meniu este completat de delicioasa îngheţată Kream Ball, cu trei topping-uri irezistibile: caramel, ciocolată sau cireşe, alături de bucăţele crocante de biscuiţi.

"KFC este acel brand pe care consumatorii îl iubesc, mai ales pentru produsele apreciate și recunoscute în întreaga lume. De aceea, vom păstra mereu rețetele originale, ofertele și produsele cele mai îndrăgite, dar încercăm constant să venim în întâmpinarea consumatorilor cu idei inedite. Totul pentru a le oferi o gamă cât mai variată de produse atunci când vin în restaurantele noastre, dar și pentru a deservi unor noi ocazii de consum. Așa că, în fiecare an, ne uităm la obiceiurile culinare, la ofertele din piață, la cerere sau la sezon. Vara aceasta aducem în meniu produse noi, în ambalaje diferite, pentru a le crea consumatorilor o experiență completă. De obicei, în funcție de rata de acceptare a produselor și de feedback-ul consumatorilor, luăm în calcul și introducerea lor definitivă în meniul KFC.", declară Monica Eftimie (Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group).

Această ofertă este disponibilă în toate restaurantele KFC din țară, până pe 5 septembrie.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related