Olympus lansează primul iaurt bio cu specific grecesc de pe piața românească

Olympus lansează primul iaurt bio cu specific grecesc de pe piața românească

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, lansează primul iaurt bio cu specific grecesc de pe piața românească.

Parte a grupului Hellenic Dairies, Olympus România a căutat în permanență să ofere clienților săi cele mai inovatoare produse, la cele mai înalte standarde de calitate. Astfel, în 2011, compania a lansat în premieră primele iaurturi cu specific grecesc produse local, iar în 2013 a pus pe piață primele iaurturi bio fabricate în România.

 

„Olympus România a fost și rămâne un deschizător de drumuri pe piața lactatelor. În acest context, am remarcat creșterea interesului pentru categoria bio în rândul consumatorilor care își doresc o dietă echilibrată, cu produse de cea mai înaltă calitate, obținute din ingrediente provenite de la fermieri locali. Acest lucru ne-a determinat să luăm în calcul potențialul lansării iaurtului bio cu specific grecesc, care avem certitudinea că va fi bine primit de către români”, a declarat Athanasios Giannousis (Director Comercial Olympus România).

 

Noul iaurt este disponibil în două variante, Olympus bio cu specific grecesc 2% și Olympus bio cu specific grecesc 10%, ambele disponibile în ambalaje de 150 g. Acesta completează atât categoria produselor bio, cât și pe cea a iaurtului cu specific grecesc din portofoliul propriu. 

Iaurtul Olympus bio cu specific grecesc este certificat de către asociația Bio Austria și recomandat de către Bio România. Materia primă utilizată provine de la ferme eco-certificate din România, la fel ca în cazul tuturor lactatelor ecologice produse la fabrica de la Hălchiu.

Gama de iaurturi bio cu specific grecesc este distribuită, din luna iulie, în rețelele de supermarketuri și hipermarketuri, urmând să fie introdusă treptat și în magazinele din comerțul tradițional.

Gama de lactate bio Olympus, care cuprinde iaurt 3,5%, iaurt de băut 1,5%, kefir, sana, lapte de consum 1,7% și 3,7%, unt bio de vacă și de capră acoperă aproape toate gusturile și preferințele consumatorilor. Totodată, compania a dezvoltat și gama de lactate 1Bio3, care conține iaurt și lapte îmbogățite cu vitamine și minerale importante pentru o dezvoltare echilibrată a celor mici.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related