Ciucaș continuă parteneriatul cu Oktoberfest pentru al 11-lea an consecutiv

Ciucaș continuă parteneriatul cu Oktoberfest pentru al 11-lea an consecutiv

Ciucaș Malzbier, ediția limitată lansată anul trecut, va fi din nou disponibilă doar în cadrul celui mai mare festival de bere din România.

Ciucaș duce mai departe tradiția începută în urmă cu 11 ani și spune din nou “Ein prosit!” tuturor iubitorilor berii care participă la edițiile din Brașov, Galați și Pitești ale Oktoberfest, anul acesta. Startul sărbătorii berii se dă la Brașov, în perioada 5 – 15 septembrie 2019, cu și mai mult Ciucaș și voie bună.

Încă din 2009, Oktoberfest Brașov duce mai departe tradiția bavareză și tot de atunci, Ciucaș, brandul de tradiție al Brașovului, strigă adunarea pentru momente de relaxare memorabile. Sute de mii de vizitatori, localnici și turiști deopotrivă, gustă experiența tradițiilor bavareze care se îmbină de minune cu cele de pe meleaguri românești in cele 10 zile de festival.

Început în urmă cu 11 ani la poalele Tâmpei, pe un teren de 1.200 mp, Oktoberfest a devenit astăzi cel mai mare festival al berii din România, care se întinde acum pe o suprafață de 25.000 mp.

Berea Ciucaș Malzbier, lansată anul trecut în ediție limitată, va fi disponibilă anul acesta special pentru vizitatorii Oktoberfest. Cu o culoare arămie datorată extractului de malț adăugat, Ciucaș Malzbier are un profil de gust mai bogat, puțin mai amărui, foarte potrivit pentru asocierea cu mâncărurile specific bavareze dar și românești.

"Ne bucurăm că am creat amintiri de neuitat sutelor de mii de romani timp de 11 ani, alături de Oktoberfest – cel mai mare festival dedicat berii din România - și că putem continua tradiția și anul acesta. Să fim parte din momentele de relaxare oferite vizitatorilor festivalului din Brașov, orașul de origine al mărcii Ciucaș, este ceea ce ne dorim. Și tocmai pentru că este important pentru noi ca aceștia să aibă parte de experiențe complete și cât mai plăcute, am decis să readucem berea noastră în ediție limitată – Ciucaș Maltzbier – și anul acesta, doar la Oktoberfest", afirmă Andrei Mihăilă Crăciun (Senior Brand Manager Ciucaș).

 

"Ciucaș este deja parte din tradiția Oktoberfest și nu poate decât să ne bucure faptul că îi avem alături și în acest an. Este o mândrie pentru noi și pentru brașoveni. Ciucaș este un brand cu tradiție iar experiența pe care o oferim an de an nu ar mai fi aceeași fără cea mai iubită bere a brașovenilor și nu numai", a declarat Anemona Hermeneanu (Director Evenimente & PR Oktoberfest).

 

Ciucaș continuă petrecerea și în țară și ciocnește pentru relaxare cu vizitatorii Oktoberfest și la edițiile de anul acesta din Galați (26-29 septembrie) și Pitești (3-6 octombrie).

Ciucaș le-a pregătit vizitatorilor o mulțime de prilejuri de relaxare și distracție: pescuitul de doze de Ciucaș din heleșteu, jocul de table pe un format gigant sau întreceri între cine aruncă cei mai mulți covrigi pe coarnele cerbului Cornel.

 

Ciucas răsplăteşte distracţia responsabilă

Și în acest an, oaspeții Oktoberfest responsabili vor fi recompensaţi cu diverse premii pentru contribuţia la colectarea şi reciclarea ambalajelor de aluminiu și a paharelor de plastic de 400ml.

"Reciclarea ambalajelor este o preocupare constantă pentru compania noastră, așa cum o dovedesc inițiativele pe care le-am derulat în materie de conștientizare a importanței protejării mediului în rândul consumatorilor noștri și a publicului larg în ultimii ani. Parteneriatul dintre Ciucaș și Oktoberfest nu putea lipsi din calendarul campaniilor noastre de profil și sperăm că an de an, aceste eforturi se vor traduce într-o schimbare benefică pentru lumea în care trăim. Mulțumim tuturor partenerilor care au venit alături de noi în această călătorie", adaugă Robert Uzună (Vicepreședinte Corporate Affairs Ursus Breweries).

 

Ciucaș aduce la Oktoberfest sistemul inteligent ECOCAN de colectare doze și un sistem de colectare a paharelor de plastic. Cu ajutorul unor dispozitive care pot colecta și compacta ambalaje în vederea reciclării, Ciucaș îi invită pe participanţi să returneze dozele și paharele de bere consumate în cadrul Oktoberfest. Aceştia pot câștiga premii în funcţie de numărul de doze sau pahare introduse în aparatele de colectare. Implementarea activităților sustenabile în cadrul evenimentelor la care participăm este parte integrantă din strategia Ursus Breweries, iar acest lucru este posibil cu sprijinul partenerilor CanPack Recycling, EveryCanCounts România și GreenPoint.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related