Micile ciudățenii și imperfecțiunile sunt la vedere în Groupama Asigurări. Și nici n-ar fi posibil altfel. Într-adevăr, un manager hiperactiv își agită colegii în vremuri stresante, dar îi și motivează atunci când ideile sunt prea multe. Sau prea puține. O colegă ridică sprâncenele celor din jur prin obiceiul de a bea ceaiuri ieșite din comun, dar este și primul ajutor pentru o bruscă durere de cap. Iar un coleg celebru pentru dezordinea de pe birou, unde construiește un tot mai impunător turn de documente, este o veritabilă sursă de informații pentru ceilalți.
Groupama Asigurări continuă campania de Employer Branding, prima de acest fel implementată de o companie de asigurări în România și care a debutat în noiembrie 2018 printr-o serie de clipuri în care angajații opresc pe ascuns aerul condiționat, cântă la birou sau sunt nervoși dimineața. Într-o nouă serie de clipuri, Groupama Asigurări continuă să prezinte, pe bune, cum este mediul său de lucru și, astfel, să se dezică de cosmetizări care nu își au rostul într-un mediu de lucru deschis, transparent și care încurajează individualitatea. Pentru că în viața, perfecțiunea nu există, ci este înlocuită de REAL. Astfel, Groupama Asigurări prezintă lucrurile exact așa cum sunt….CU BUNE ȘI CU RELE.
„O perspectivă onestă asupra părților bune și mai puțin bune ale fiecăruia și o doză de umor sunt ingrediente esențiale ce contribuie la bunul mers al unei echipe, mai ales a uneia atât de complexe precum cea a Groupama Asigurări, care are aproximativ 1.500 de angajați. Această campanie ne prezintă așa cum suntem, o companie profesionistă și incluzivă, care are valori puternice, dar care respectă individualitatea fiecăruia, cu bune și cu rele proprii.”, a declarat Judith Kis (HR & Logistics Director, Groupama Asigurări).
„Suntem implicați emoțional în campania de Employer Branding demarată anul trecut, pentru că este imaginea fidelă a mediului nostru de lucru. Cu toții avem ciudățeniile noastre, care, la un nivel micro, pot deranja sau amuza, dar, privind în ansamblu, ele ne definesc și ne ajută să formăm echipe durabile, cu personalitate, profesioniste si cu farmec cât cuprinde. Frumusețea stă în imperfecțiuni, iar noi continuăm să ne prezentăm exact așa cum suntem, imperfecți însă oameni.”, spune Georgiana Miron (Director Marketing, Comunicare & Servicii Clienți, Groupama Asigurări).
Pentru a păstra autenticitatea campaniei de Employer Branding, angajații Groupama Asigurări au avut un rol central atât în conținutul cât și în prezentarea acesteia, materialele video fiind dezvoltate pornind de la ideile lor și avându-i protagoniști pe câțiva dintre ei.
Cine nu are un coleg energic ca după o supradoză de adrenalină?
Cine nu are o colegă la care știi că poți apela pentru toate ceaiurile care există?
Sau un coleg care ridică turnuri din dosarele pe care le adună pe birou?
Campania de Employer Branding Groupama va continua pe parcursul următoarelor luni cu activări dedicate în spațiul online, precum și offline.