Unilever anunță noi angajamente ambițioase pentru o lume fără deșeuri

Unilever anunță noi angajamente ambițioase pentru o lume fără deșeuri

Până în 2025, compania globală de bunuri de larg consum va elimina peste 100.000 de tone de ambalaje din plastic. De asemenea, va începe să colecteze și să prelucreze și mai multe ambalaje din plastic decât cantitatea pe care o pune pe piață

Unilever, compania mamă care deține branduri precum Dove, Ben & Jerry's, Lipton și Omo, a anunțat noi angajamente ambițioase de a reduce deșeurile de plastic și de a ajuta la crearea unei economii circulare pentru materiale plastice.

Compania a confirmat că până în 2025 va reduce la jumătate utilizarea plasticului virgin, reducând cu peste 100.000 de tone folosirea ambalajelor din plastic, accelerând utilizarea celor din plastic reciclat și contribuind la colectarea și procesarea mai multor ambalaje din plastic decât produce.

Acest angajament propulsează Unilever ca fiind prima mare companie globală de bunuri de larg consum care s-a angajat la o reducere absolută a materialelor plastice din întregul portofoliu.

 

"Plasticul își are propriul loc, dar acel loc nu se află în mediul înconjurător. Putem elimina deșeurile de plastic acționând rapid și luând măsuri radicale în toate punctele circuitului plasticului. Punctul de pornire este stadiul de design - trebuie să reducem cantitatea de plastic pe care o folosim și să ne asigurăm că ceea ce folosim provine din ce în ce mai mult din surse reciclate. Compania noastră este deja pe cale de a-și îndeplini angajamentele existente, dar și de a se asigura că toate ambalajele noastre din plastic sunt reutilizabile, reciclabile sau compostabile.", a declarat Alan Jope (CEO al Unilever).

 

Angajamentul Unilever va impune întreprinderii să ajute la colectarea și procesarea a aproximativ 600.000 de tone de plastic anual până în 2025. Aceasta va fi realizată prin investiții și parteneriate care îmbunătățesc infrastructura de gestionare a deșeurilor în multe dintre țările în care operează Unilever.

"Viziunea noastră este o lume în care toți lucrează împreună pentru a se asigura că plasticul rămâne în economie și în afara mediului înconjurător. Plasticul pe care îl utilizăm este responsabilitatea noastră și, prin urmare, ne-am angajat să colectăm mai mult decât vindem, ca parte a acțiunii noastre către o economie circulară. Este o decizie intimidantă, dar captivantă, care va ajuta la creșterea cererii globale de plastic reciclat.", a adăugat Alan Jope.

 

Inițiativa Unilever este susținută de Fundația Ellen MacArthur: "Anunțul Unilever este un pas semnificativ în crearea unei economii circulare privind produsele din plastic. Prin eliminarea ambalajelor inutile folosind inovații precum reumplerea, reutilizarea și concentrarea, crescând în același timp utilizarea plasticului reciclat, Unilever demonstrează cum companiile pot proteja mediul. Îi îndemnăm și pe ceilalți să își urmeze rolul, astfel încât împreună să putem elimina plasticul inutil, să gândim și să construim un sistem economic în care ambalajele din plastic nu devin niciodată deșeuri." a precizat Ellen MacArthur.

 

În susținerea anunțului de astăzi, compania a postat un video pe pagina oficială de YouTube, în care abordează problema plasticului oceanic și se angajează să își joace rolul pentru „a face Planeta Albastră din nou albastră”.

Acest anunț vine în completarea angajamentelor existente ale Unilever de a se asigura că până în 2025 toate ambalajele sale din plastic sunt reutilizabile, reciclabile sau compostabile și de a utiliza cel puțin 25% plastic reciclat în ambalajele pe care le produce.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related