Dacă toate drumurile duc la Roma, stilurile vestimentare chic duc la Stefanel. Piața Romană a fost mai aglomerată ca de obicei, evenimentul de lansare a noii colecții reunind la Stefanel Concept Store peste 130 de invitați.
S-au bucurat de atmosfera dolce vita, au probat piese vestimentare și au socializat cu prietenii apropiați ai brandului italian: Andreea Esca, Andreea Berecleanu, Ada Condeescu, Cătălina Gramă, Ela Crăciun, Andreea Perju, Oana Roman, Vicky Nicola, Monica Roșu, Kiki Cioran, Sasha Borona, Ana Barbu, Eli Roman, Ramona Solomon, Maria Radu, Camelia Bălțoi, Livia Graur și Ioana Sihota.
„Ne-am dorit să creăm o conexiune strânsă între brand și consumator printr-o experiență memorabilă și am reușit. Am vrut să obținem conținut de calitate, care reține atenția și stârnește conversații, pentru a spune onest și credibil povestea Stefanel”, a declarat Anca Marcu Iana (Deputy Managing Partner RANEvents).
Stefanel marchează 60 de ani de istorie a brandului cu o colecție aniversară inspirată din epoca de aur a interioarelor opulente, având ca punct de referință celebrul album „Ingressi di Milano”, al fotografului Karl Kolbitz, ce reunește 144 de imagini cu cele mai elegante holuri și intrări din clădiri milaneze somptuoase, din perioada 1920-1970.
Modelele și culorile folosite în noua colecție sunt derivate din materialele bogate care se regăsesc în aceste interioare ample, ceramică, alamă, marmură, lemn de nuc, toate în nuanțe ruginii, arămii, roșu burgundy, verde smarald, echilibrate estetic de tușe feminine de roz prăfuit, albastru foarte pal, crem vintage, ușor energizate de un verde lime foarte acid.
Croiala este o aluzie la siluetele anilor ’60 și ’70, când brandul Stefanel prindea viață și devenea cunoscut. Mânecile suflecate, rochiile moderne, pantalonii evazați lungi sau medii, cutele plisate și cardiganele lungi mulate pe corp sunt doar câteva dintre piesele cheie ale colecției de toamnă/iarnă 2019.