România este țara europeană cu cea mai ridicată mortalitate cauzată de depistarea foarte târzie (în stadiile 3 și 4) a cancerului la sân. Găsim mereu motive să amânăm controlul medical. Întotdeauna apar alte priorități. Mereu avem alte cheltuieli în plan.
După 3 ani în care a parcurs 44 de orașe, campania #CancelCancer, inițiată de AVON cu sprijinul Kaufland România, ajunge în București. Pe 25, 26 și 27 octombrie, femeile sunt așteptate să vină în parcarea Kaufland Barbu Văcărescu din București, la orice oră din zi sau din noapte, fără frică, fără scuze.
În cabinetul medical-mobil instalat în parcare, echipe numeroase de medici specialiști își vor da ștafeta și vor realiza ecografii mamare gratuite non-stop. La rândul lor, pacientele sunt invitate să își dea ștafeta simbolică, să vină cu cineva drag sau să răspândească vestea, astfel încât să beneficieze cât mai multe persoane de un consult medical gratuit.
Campania #CancelCancer a fost inițiată de AVON cu sprijinul Kaufland în 2017 și este un demers social cu scopul de a îmbunătăți statisticile, de a educa femeile din România și de a transforma prevenția într-un subiect uzual și firesc.
Anul acesta, proiectul s-a desfășurat în 3 etape, în care cabinetul medical mobil a parcurs 20 de orașe. Se va încheia pe 27 octombrie, ora 24:00, în București. În cei 3 ani de Cancel Cancer, au beneficiat de ecografii mamare gratuite peste 5000 de femei, iar cabinetul medical mobil a străbătut peste 44 de orașe din România.
Programul consultațiilor din București este următorul:
- 25 octombrie, incepand cu ora 10
- 26 octombrie, non stop
- 27 octombrie, non stop
AVON este prezent de peste 21 de ani pe piața din România, timp în care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumusețe și independenţă femeilor, dar și să le îmbunătățească viața, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială și militând continuu pentru sănătatea și standardul lor de viață.
Timp de peste două decenii, AVON a investit constant în campaniile sociale pe care le susţine, Campania Respectului şi Campania pentru Sănătatea Sânilor, ce combat violența domestică și cancerul la sân, donând peste 3 milioane de euro pentru a sprijini proiecte dedicate acestor cauze sociale.