PepsiCo relansează brandul KRAX, sub umbrela STAR, printr-o campanie de comunicare amplă și integrată, desfășurată la nivel național, cu sloganul ”STAR KRAX VORBEȘTE PE LIMBA TA”. STAR KRAX este același produs crocant, apreciat de consumatori, acum într-un nou ambalaj. Campania se adresează adolescenților, îndrăzneți, independenți, sociabili, care salută brandurile făcute ”să vorbească pe limba lor”.
Gama STAR KRAX vine în patru variante de arome - Bacon, Pizza, Cașcaval și Paprika, gust intens și textură CROCANTĂ, cu un nou ambalaj modern și personalitate care targetează direct publicul tânăr.
Corina Ilie (Senior Brand Manager STAR):
"KRAX este brandul care vorbește pe limba adolescenților încă din 2003. In 2019, KRAX devine STAR KRAX, păstrându-se în continuare același snacks apreciat de gașcă, autentic și îndrăzneț.
Consumatorii produselor STAR KRAX sunt tineri cu vârsta cuprinsă între 10-18 ani, nonconformiști, rebeli, mereu în căutare de lucruri noi, foarte conectați cu tehnologia de astăzi și foarte activi în mediul online. Brandurile care reușesc să comunice într-un limbaj cunoscut acestora, precum STAR KRAX care „vorbește pe limba lor”, sunt și brandurile cele mai iubite de aceștia".
Obiectivele STAR KRAX sunt, ca prin relansarea brandului sub un nou ambalaj mult mai modern, promovând un mesaj pliat pe limbajul adolescenților, să aibă o creștere a notorietății brandului, de modernizare a imaginii prin grafica noului ambalaj cât și de asociere a mesajului transmis cu brandul.
Brandul KRAX a fost lansat pe piața din România în anul 2003 și și-a consolidat poziția de lider în categoria de snacks expandate imediat după lansare. Cunoscut ca brandul care ”vorbește pe limba adolescenților”, KRAX oferă o gamă variată de forme și snacks-uri crocante. Anul acesta, KRAX revine cu un rebranding pe zona de ambalaj și o abordare mult mai moderna în comunicarea cu publicul țintă.
STAR este un brand umbrelă de snacks, cu o istorie de 16 ani pe piața din românească, care susține distracția în familie prin varietatea de forme si gusturi. Portofoliul STAR cuprinde acum 4 sub-game menite să satisfacă preferințe cât mai variate: Star Pufuleți, Star Popcorn, Star Mix (produs unic pe piață, ce aduce savoarea pufuleților și peletelor, în 3 forme și gusturi diferite, într-o singură pungă), acum alăturându-i-se și STAR KRAX, brand dedicat adolescentilor mai ales.
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo are un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay/Lay’s Chips, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.
În centrul filosofiei PepsiCo se află “Winning with Purpose”, filosofia fundamentală care definește crezul companiei. Succesul PepsiCo se află în legătură directă cu sustenabilitatea mediului înconjurător.
Îmbunătățirea continuă a produselor pe care compania le comercializează, responsabilitatea de a proteja mediul înconjurător și încrederea acordată oamenilor fac din PepsiCo o companie globală de succes care realizează valori pe termen lung pentru societate.