KFC inaugurează primul restaurant din orașul Zalău, în cadrul unui nou centru comercial

KFC inaugurează primul restaurant din orașul Zalău, în cadrul unui nou centru comercial

Lanţul de restaurante KFC continuă planurile de expansiune stabilite pentru România, prin inaugurarea celei de-a 78-a locații în orașul Zalău. Sphera Franchise Group, cel mai mare grup din industria de food service din România, care operează în exclusivitate brandul KFC pe piața locală, urmărește prin strategia de business să aducă faimoasele produse ale Colonelului Sanders cât mai aproape de consumatorii din toată țara.

Noul restaurant KFC, deschis astăzi, 7 noiembrie, este amplasat în zona de food court a centrului comercial Zalău Value Center și are o suprafață de 159,87 mp. Astfel, KFC ajunge mai aproape de consumatorii săi și contribuie la dezvoltarea comunității cu 45 de noi locuri de muncă, ce implică poziții precum Lucrători Bucătărie, Casieri, Bucătari și Asistent Manager.

"Finalul lui 2019 va fi unul important pentru noi deoarece vom inaugura mai multe restaurante KFC, ceea ce reconfirmă strategia de expansiune a companiei, stabilită încă de la începutul anului. În Romania, brand-ul vizează atât orașele mari cu un semnificativ potențial turistic, cât și orașele cu mai puțin de 100.000 de locuitori, precum Zalău, din dorința de a fi aproape de un număr cât mai mare de consumatori, din toate zonele țării. De asemenea, ne dorim să oferim calitate la cele mai înalte standarde celor care ne trec pragul, motiv pentru care investim constant în restaurante, atât la nivel de servicii și produse, cât și în ceea ce privește design-ul şi digitalizarea. Sperăm ca noua locație să fie întâmpinată cu entuziasm de către fanii KFC, ca de fiecare dată.", declară Marian Gogu (Director General, KFC România).

Condițiile de angajare pentru toate posturile din noile restaurante nu presupun o experiență anterioară de lucru, ci doar o atitudine pozitivă, motivație și dorința de dezvoltare în domeniu. Programul de lucru este flexibil, tocmai pentru ca jobul să răspundă la nevoile angajaților, care pot alege un program de 8h/zi, 6h/zi, 4h/zi sau unul de weekend. La începutul colaborării, aceștia sunt instruiţi și pregătiți la locul de muncă de către un trainer dedicat. De asemenea, compania oferă numeroase oportunități de specializare și dezvoltare profesională celor care își doresc să construiască o carieră în domeniu.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related