Cu ocazia Târgului de Crăciun de la Sibiu, Casa Lidl își redeschide porțile și celebrează tradițiile specifice sărbătorilor de iarnă

Cu ocazia Târgului de Crăciun de la Sibiu, Casa Lidl își redeschide porțile și celebrează tradițiile specifice sărbătorilor de iarnă

În perioada 15 noiembrie – 15 decembrie, odată cu inaugurarea Târgului de Crăciun din Sibiu, Lidl redeschide Casa Lidl cu o zonă dedicată brandului de dulciuri Favorina, în care celebrează tradițiile și experiențele specifice sărbătorilor de iarnă. Situată în Piața Mică Nr. 10, Casa Lidl va fi deschisă oaspeților în fiecare weekend, cu expoziții interactive, spectacole de teatru de păpuși și improvizație, precum și ateliere creative.

Casa Lidl și-a deschis prima dată porțile pe data de 15 iunie, iar după 3 luni de experiențe culturale, expoziții, workshop-uri și incursiuni în tradițiile și meșteșugurile locale, ea se redeschide sub conceptul Favorina. Astfel, Casa Lidl se va transforma într-un spațiu cultural unde spiritul sărbătorilor de Crăciun este adus prin tradiții, degustări dulci și experiențe interactive, deopotrivă pentru copii și adulți. În fiecare weekend din perioada 15 noiembrie – 15 decembrie, oaspeții sunt întâmpinați într-un cadru festiv de Domnița Gourmescu, care îi va conduce într-un tur interactiv.

Turul începe cu zona expozițională ce prezintă o incursiune în povestea brandului Cămara Noastră, lansat de Lidl în 2015. Tot aici, sunt prezentate istoriile ilustrate ale preparatelor tradiționale din fiecare regiune din România, lansate la Muzeul Cămărilor Românești, un proiect prin care retailerul a căutat prima rețetă a unui client, pe care să o transforme într-un produs Lidl.

În același spațiu, vizitatorii pot descoperi rețete ale unor preparate specifice doar anumitor zone ale țării, descoperite de Lidl în încercarea de a identifica un nou produs care să ajungă în magazinele sale și prezentate pentru prima oară în anul 2018, la Muzeul Bucatelor Ascunse.

Incursiunea în istoria gastronomiei românești este urmată de momente de teatru și improvizație, ce au loc în sala Favorina. Aici, sunt organizate spectacole de teatru cu păpuși pentru copii, cu tematică specifică sărbătorilor de iarnă, dar și spectacole de improvizație pentru adulți și adolescenți, în care aceștia se pot implica cu replici proprii, teme și sugestii, în construirea unei experiențe și povești memorabile.

Tot pentru cei mici, în sala Atelier sunt organizate ateliere prin care își pot confecționa propriile decorațiuni pentru brad. Înscrierile pentru participarea la tururi se desfășoară pe ssurprize.lidl.ro/casalidl/favorina, iar în ziua deschiderii, pe 15 noiembrie, odată cu inaugurarea Târgului de Crăciun de la Sibiu, Casa Lidl Favorina poate fi vizitată fără rezervare.

Anul acesta, Lidl este partener al Târgului de Crăciun de la Sibiu, iar pe lângă experiențele organizate la Casa Lidl, va susține și workshop-urile din Atelierul lui Moș Crăciun. De asemenea, Lidl celebrează sărbătorile de iarnă spunând povestea obiceiurilor reale ale românilor cu ocazia Crăciunului, prin noua campanie de brand Favorina, expusă în cea mai nouă melodie semnată de Delia și Oana Cosânzeana.

 

Casa Lidl este noua inițiativă prin care Lidl susține proiectul Sibiu – Regiune Gastronomică Europeană 2019, după ce anul trecut retailerul a celebrat parteneriatul prin lansarea Săptămânilor Sibiene. Încă de la intrarea pe piața din România, relațiile cu producătorii locali au fost o prioritate pentru Lidl, unul dintre obiectivele sale de responsabilitate socială fiind dezvoltarea unor parteneriate pe termen lung cu aceștia. Din acest demers face parte și parteneriatul retailerului cu Sibiu - Regiune Europeană Gastronomică 2019, care își propune să facă această regiune cunoscută la nivel european prin produsele tradiționale și locale, prin modul în care cultura și creativitatea permit îmbinarea armonioasă a trecutului cu viitorul, contribuind astfel la o poziționare mai bună a Sibiului în piețele de producție și consum, dar și la completarea și diversificarea experienței turiștilor în această zonă.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related