[Politici de mediu] Simona Firtat, L’oreal: Fiecare generatie a provocat, la un moment dat, status quo-ul. Si bine a facut

[Politici de mediu] Simona Firtat, L’oreal: Fiecare generatie a provocat, la un moment dat, status quo-ul. Si bine a facut

Sunt multe de facut pe tema schimbarilor climatice, dar un lucru s-a facut deja – s-a captat si focalizat atentia oamenilor. Greta Thunberg a jucat un rol important aici, fapt pentru care TIME a numit-o zilele trecute persoana anului. De asemenea, dupa ce au observat o creștere de 100 de ori a utilizării sale, lexicografii de la Collins Dictionary, au numit initiativa lui Thunberg, climate strike, expresia anului. In septembrie 2019, aproximativ 4 milioane de oameni din toata lumea au iesit in strada pentru aceasta cauza, devenind cel mai mare protest pe aceasta tema din istorie.

Continuam seria dedicata politicile de mediu gandite de companiile din Romania, cu Simona Firtat, Corporate Communication and Public Affairs Manager, L’Oreal Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related