Deciziile strategice și viziunea pe termen mediu și lung vor fi exersate în peste 250 de ore de șah 

Deciziile strategice și viziunea pe termen mediu și lung vor fi exersate în peste 250 de ore de șah 

Aflat la cea de a doua ediție, Festivalul de Șah Corporate “PALLAS ATHENA” se va desfăsura la Sinaia în perioadă 21-24 mai 2020. Peste 100 de persoane, care provin din medii profesionale diferite și care se bucură de utilitatea jocului de șah atât în viața personală dar mai ales profesională, vor participa la cea de a doua ediție.

La finalul celor trei zile de întreceri ale primei ediții, încheiată în noiembrie 2019, ierarhia a confirmat calculele hârtiei, iar echipa Academiei de Studii Economice București, compusă din Maestrul Internațional Mihnea Costachi, Maestrul FIDE Bogdan Posedaru, Andrada Popa și Alina Malițcaia a triumfat fără să cunoască înfrângerea pe parcursul celor 9 runde.

Imediat în apropierea lor s-au clasat echipierii Radio România: Ștefan Baciu, Ionuț Iamandi, Adrian Soare și Marius Gruia, o trupă omogenă și experimentată care a s-a aflat permanent în siajul mai tinerilor concurenți din mediul academic.

Podiumul a fost încheiat de către Institutul Arbitral Român, la mare luptă cu Super BET, beneficiind de aportul a doi jucători experimentați, ne referim aici la Andrei Bulău și Alexandru Parseghian.

Asociația Susțin Șahul s-a alăturat organizatorilor: Mariana Ioniță – organizator internațional FIDE, Academia de șah Hannibal și cezariulian.ro – blog “Inspirație Pentru Afaceri”, constituindu-se într-un element de legătură relevant între mediul de afaceri din România și viața șahistă, ca un nou pas în realizarea misiunii asumate, respectiv de a contribui la un viitor mai bun pentru tinerele generații prin dezvoltarea activității șahiste privită în toate aspectele și valențele sale, ca sport, știință, artă, formă de educație și dezvoltare personală, pasiune, joc; un puternic instrument educațional pentru copii și tineri, contribuind la dezvoltarea armonioasă a lor și la îmbunătățirea performanțelor școlare; o formă plăcută de petrecere a timpului liber și de socializare; o materie de studiu opțională în școlile din România.

 

 „Ne dorim ca prin acest eveniment să venim cu o abordare nouă a ceea ce înseamnă team-building, oferind organizațiilor un cadru pentru exersarea șahului ca instrument dezvoltare personală și a abilităților de business, să contribuim la dezvoltarea de relații interumane,ceea ce înseamnă pentru foarte mulți: networking!” declară doamna Mariana Ionită.

 

 În cadrul Festivalului vor avea loc următoarele activități:

  • Campionatul de Șah Corporat pe Echipe;
  • O serie de workshop-uri, printre care: “Performanța sub presiune, în sport și în business”, “Avantaje competitive în business pentru jucătorii de șah”-prezentări ale strategiilor aplicate în șah și în managementul afacerilor;
  • Bullet Business Dating;
  • Gala de premiere – eveniment imbogătit cu degustări de vinuri, muzică și povești despre șah.

 

Organizatorii au dat startul înscrierilor. Organizațiile interesate vor forma echipe din trei jucători și o rezervă.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related