Jerry’s Pizza și-a extins lanțul de magazine și a investit peste 600.000 de euro în patru noi unități

Jerry’s Pizza și-a extins lanțul de magazine și a investit peste 600.000 de euro în patru noi unități

Jerry’s Pizza, cel mai important operator din segmentul delivery și take-away de pe piața autohtonă, și-a extins lanțul de magazine din România și a investit peste 600.000 de euro în patru noi unități deschise în Pipera, Militari, Matache și Balotești, în 2019.

Jerry’s Pizza a intrat pe piața din România în urmă cu peste 20 de ani, devenind, de-a lungul timpului, un nume sinonim cu produsele și serviciile de livrare de înaltă calitate. În prezent, lanțul de magazine cuprinde 21 de unități active la nivel național, dintre care 17 funcționează în București și în orașele limitrofe: Popești, Chiajna și Balotești, iar patru în Brașov, Contanța, Ploiești și Pitești.

Toate magazinele oferă servicii de delivery și take-away, iar unele dintre ele au, suplimentar, opțiunea de consum “dine-in”. Jerry’s Pizza va continua să aducă inovații la nivel de produs și să își extindă oferta, prin introducerea în meniu a noi toppinguri și sortimente de deserturi și paste.

Planurile Jerry’s Pizza pentru prima jumătate a anului 2020 includ deschiderea a încă două magazine în Bragadiru și zona Regie din București, ca parte din strategia de business a companiei, legată atât de acoperirea cât mai eficientă a Capitalei și a orașelor limitrofe, cât și de extinderea pe plan național. În plus, începând cu această primăvară, Jerry’s Pizza va fi mai aproape de consumatori prin Food Truck-ul Jerry’s Pizza, prezent la diverse evenimente din București și din țară.

Ca parte a procesului de rebranding început în aprilie 2019, Jerry’s Pizza va continua alinierea la noua identitate vizuală a magazinelor existente, prin reamenajarea acestora. De asemenea, anul acesta, compania se concentrează și pe extinderea flotei de livrare care numără, în prezent, 60 de autoturisme, 45 de scutere și 20 de biciclete electrice.

"Investițiile pe care le-am realizat de-a lungul timpului și atenția acordată nevoilor consumatorilor și angajaților noștri, deopotrivă, demonstrează interesul nostru pentru menținerea acelorași standarde de înaltă calitate pentru produsele și serviciile oferite, astfel încat să rămânem constant în topul preferințelor românilor. Ne dorim să ajungem mai aproape de consumatori și să le oferim servicii de livrare cât mai rapide, produse gustoase și inedite, astfel că avem în plan extinderea continuă a rețelei de magazine și introducerea de noi preparate în meniu, cu atât mai mult cu cât activăm într-o industrie foarte dinamică.", a declarat Jerry Dauteuil (General Manager Jerry’s Pizza).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related