KFC România s-a remarcat de-a lungul timpului drept unul dintre brandurile pentru care inovația este o parte importantă a strategiei de business. Tocmai de aceea, anul trecut, KFC a făcut o mișcare inedită și a decis să investească în comunitatea de gaming din România, prin lansarea platformei KFC Arena.
În 2020, KFC a continuat inițiativele destinate comunităților de gaming din țară și a lansat un nou proiect – Killer Discounts, care a reunit, de data aceasta, pasionații de Fortnite, într-o competiție desfășurată între 5 streameri din România și fanii KFC.
Evenimentul a avut loc pe 26 ianuarie, fiind prima competiție de Fornite Battle Royal din România care a putut fi vizionată atât pe canalele streamerilor parteneri, cât și pe canalul de YouTube KFC România.
Jucătorii au avut posibilitatea de a intra în competiție, atât online, cât și offline (la Nexus Gamers Pub, locul unde s-a desfășurat competiția), aceștia fiind aleși în urma înscrierii în prealabil pe kfc.ro/killerdiscounts. În total, au participat 600 de jucători, alături de 5 nume mari de streameri din jurul comunității de Fortnite, care s-au alăturat inițiativei KFC: ZappyTV, Skaaro, Zuarim, SpeezyX9, Mitzuu. 3.000 de oameni s-au conectat pentru a urmări live evenimentul, 5.630 de ore de streaming fiind vizionate pe parcursul competiției Killer Discounts.
Competiția de Fortnite marca KFC și Nexus Gaming s-a desfășurat în 2 etape:
- 14 – 22 ianuarie: perioada de înscrieri pentru participarea live la eveniment, pe kfc.ro/killerdiscounts, în cadrul căreia s-au înscris 4.600 de persoane
- 26 ianuarie: competiția propriu-zisă, compusă din 6 sesiuni de joc. În cadrul fiecărei sesiuni, cu o durată de aproximativ 30 de minute, au participat câte 100 de persoane: 5 streameri, jucătorii care au fost prezenți la eveniment la eveniment și fanii KFC care s-au conectat online, prin obținerea unei chei de joc comunicate atât pe livestream-ul de pe canalul KFC România, cât și pe canalele streamerilor implicați in proiect.
Finaliștii fiecărei sesiuni s-au bucurat de premii care au constat în: vouchere KFC și obiecte personalizate.
"Killer Discounts, noua inițiativă semnată KFC România, reprezintă continuarea strategiei de implicare în domenii atipice unui brand din industria de food service. Prin intermediul acestui proiect, desfășurat în luna ianuarie, ne-am propus să ne apropiem și mai mult de consumatorii din comunitățile de gaming și să le oferim oportunități de entertainment și un cadru competițional. Continuarea parteneriatului cu Nexus Gaming reprezintă un pas firesc în acest context, întrucât reunește perfect expertiza lor valoroasă în domeniul gaming-ului din România cu entuziasmul KFC de a face parte dintr-o comunitate pasionată de tehnologie și entertainment. În plus, încercăm de fiecare dată să venim în întâmpinarea consumatorilor cu produse și oferte special create pentru ei. Succesul pe care l-am înregistrat deja cu cele două evenimente de gaming organizate ne motivează să continuăm în această direcție și, cu siguranță, planurile noastre nu se opresc aici.", spune Monica Eftimie (Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group).