Cerealele de mic dejun LION® ies din convențional și lansează un parfum inspirat de aromele cerealelor de mic dejun

Cerealele de mic dejun LION® ies din convențional și lansează un parfum inspirat de aromele cerealelor de mic dejun

Cerealele de mic dejun LION® lansează parfumul Eau De Lion, în ediție limitată, inspirat de aromele de ciocolată și caramel ale cerealelor de mic dejun Nestlé. Recunoscut pentru fuziunea delicioasă a aromelor, LION® rupe barierele, iese din convențional și își invită cei mai curajoși fani să simtă stilul inconfundabil LION®.

Noul parfum va fi disponibil în ediție limitată, cu doar 100 de produse pe care doar cei mai norocoși dintre fanii LION®  le pot câștiga prin înscrierea la competiția desfășurată pe website-ul eaudelion.com organizată de cerealele de mic dejun Nestlé. Mecanismul de participare presupune accesarea site-ului și înscrierea în secțiunea dedicată campaniei, prin completarea câmpurilor din formularul de concurs afișat, urmând ca cei mai norocoși fani LION® să primească un parfum îndrăzneț.

Parfumul Eau de Lion reprezintă o sinestezie bogată, cu note de vârf de ciocolată și caramel, echilibrate de note subtile de lapte care trezesc toate simțurile. Fiecare purtare a noului parfum amintește de aroma preferată a dimineții și îi oferă celui care îl poartă o aură misterioasă și îndrăzneață.

Cerealele de mic dejun LION® au dedicat luni întregi pentru a dezvolta cu minuțiozitate acest produs inovator, în colaborare cu un parfumier profesionist. Formula unică a parfumului se bazează pe cele mai recente inovații în industrie, pentru a rezulta un parfum prețios, dar lejer, care amintește de aroma inconfundabilă a cerealelor de mic dejun LION®.

 

„Ne aflăm constant în căutarea celor mai noi moduri de a inova, de a ne surprinde consumatorii și de a-i inspira în conturarea personalității curajoase, personalitatea LION®. Și ce mod mai curajos de a face acest lucru decât prin crearea unui parfum sinonim cu aroma favorită a dimineții, aroma cerealelor LION®? Eau de Lion este un parfum exclusivist, disponibil în cantitate limitată, care se adresează spiritelor libere și nonconformiste”, a declarat Daniela Constantin (Marketing Manager CPW).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related