Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, dezvăluie tehnologia de ultimă generație din fabrica de mașini de spălat de la Ulmi, prin intermediul celui mai nou video marca „How it’s made”, realizat în parteneriat cu Discovery România.
Fabrica viitorului de la Ulmi este singura fabrică Industry 4.0 din România și una dintre cele mai moderne facilități de producție din Europa, în care se găsesc cele mai noi tehnologii de inteligență artificială, machine learning și tehnologii robotizate. Prin integrarea aplicațiilor de tip IIoT (Industrial Internet of Things), inclusiv a echipamentelor inteligente, a dispozitivelor interconectate și a tehnologiilor de robotică cooperativă aceasta ajunge la o capacitate de producție de 2,2 milioane de mașini de spălat pe an.
Video-ul este menit să familiarizeze consumatorii cu pașii procesului de producție a mașinilor de spălat, de la crearea pieselor principale, la asamblare și crearea produsului finit, până la sortare si ambalare. Astfel, vedem cum, în zorii erei IoT, angajații lucrează cot la cot cu echipamente inteligente, dispozitive interconectate și roboți pentru a produce viitoarele produse care ne ușurează viața.
“Provocarea industriei noastre este adaptarea la noile așteptări ale consumatorilor, pe care nu îi mai interesează doar produsul finit, ci și inovația din spatele acestuia sau cât de sustenabil este. Am identificat această curiozitate și nevoie din piață și am ales să o adresăm printr-un video documentar realizat împreună cu Discovery România, partenerul nostru în acest demers. Este impresionant de urmărit un întreg proces de producție din singura fabrică Industry 4.0 din România, care, practic, își deschide porțile, devenind astfel accesibilă publicului larg”, a declarat Gabriel Eremia (Marketing Director Arctic).
“Dacă în 2018 am ales să arătăm consumatorilor cum se produc frigiderele Arctic la fabrica din Găești, în 2020 a venit ca și continuare firească reiterarea proiectului “How it’s made” pentru fabrica de mașini de spălat de la Ulmi. Această fabrică reprezintă un hub de inovații, beneficiind de cele mai performante soluții de producție, acesta fiind și motivul pentru care am considerat important să le arătăm consumatorilor tehnologia din spatele produselor noastre. Astfel, Arctic se află într-un proces continuu de evoluție alături de consumatorii care ne sunt alături de 50 de ani. Ne onorează că în acest demers am avut drept partner Discovery Channel”, a declarat Daniela Costi (Brand Manager Arctic).
Industry 4.0 mai este denumită și a patra revoluție industrială pentru că tehnologiile de ultimă generație sunt introduse spre a facilita si automatiza procesul de producție, așa cum se întâmplă în fabrica Arctic de la Ulmi. Însă, Industry 4.0 înseamnă și sustenabilitate, atenție pentru un viitor mai bun. Datorită implementării unor tehnologii avansate, fabrica de la Ulmi deține un număr impresionant de acreditări ca fabrică verde, fiind și singura din România care deține LEED Platinum, cel mai înalt nivel al acestei certificări verzi care poate fi obținut de orice fabrică. Certificările obținute pentru calitatea produselor, pentru eficiența energetică în producție, prestigiosul premiu „Lighthouse Network Factory” oferit de Forumul Economic Mondial fabricii de la Ulmi sunt rezultatele preocupării permanente ale companiei pentru dezvoltarea produselor și tehnologiilor care promovează sustenabilitatea și utilizarea eficientă a resurselor.
Echipa Arctic:
Gabriel Eremia - Marketing & Product Management Director
Alexandra Pascu - Head of Brands
Daniela Costi - Brand Manager Arctic
Elena Radu - Brand Analyst Arctic