Adrian Cocan a construit, alături de soția sa, Mădălina, proiectul Lăptăria cu caimac, după ce a făcut destul de multă cercetare în domeniul produselor lactate. Brandul a fost lansat în 2018 și a fost gândit ca o nouă linie de business pentru o fermă de familie, cu istoric de peste 20 de ani. Cei doi antreprenori au accesat fonduri europene nerambursabile în valoare de 2,5 milioane euro, au construit și au echipat o fabrică la cele mai înalte standarde. Și au scos pe piață produse lactate și brânzeturi naturale, neprocesate. La finalul anului trecut, vânzările crescuseră de peste 7 ori comparativ cu anul 2018.
[Noii antreprenori] Adrian Cocan, Lăptăria cu caimac: Trebuie să înveți constant, din toate, fără a avea pretenția că le vei stăpâni așa cum o face un specialist
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare