Cel puțin 90% din venit garantat și donații pentru actuala stare de urgență de peste 800.000 RON.
Viziunea IKEA a fost dintotdeauna de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni. În această perioadă dificilă, IKEA vrea mai mult ca oricând să își pună în aplicare viziunea și ia măsuri pentru a sprijini angajații și comunitatea.
IKEA România anunță astăzi că va suplimenta subvenția guvernamentală pentru angajații săi aflați în șomaj tehnic, astfel cei afectați de închiderea temporară a magazinelor Băneasa și Pallady vor primi 90% din venitul lunar. De asemenea, compania suedeză s-a angajat să ofere acest sprijin financiar suplimentar pentru întreaga perioadă în care măsurile guvernamentale sunt în vigoare.
Pentru angajații care continuă să se asigure că soluțiile IKEA de mobilier pentru acasă rămân disponibile clienților din toată țară prin intermediul serviciului de e-commerce și livrare la domiciliu compania garantează salariul în procent de 100%, ca în perioadele obișnuite. IKEA se asigură că acești angajați lucrează într-un mediu organizat în conformitate cu măsurile stricte de siguranță, cu echipamente de protecție adecvate și respectând recomandările de distanțare socială.
“De la începutul pandemiei generate de COVID-19, la IKEA România am făcut tot posibilul pentru a răspunde nevoilor cât mai multor oameni. Sunt mândră și recunoscătoare tuturor colegilor noștri care pun în practică valorile IKEA de unitate și grijă pentru oameni. Deși afacerea noastră a fost puternic afectată de situația actuală, vrem să facem tot posibilul pentru a proteja bunăstarea colegilor noștri, păstrând continuitatea activității în această perioadă atât de ieșită din comun”, spune Violeta Neniță (Market Manager al IKEA România).
Compania suedeză și-a intensificat eforturile de suport în starea de urgență prin donații în produse de peste 800.000 de lei făcute deja în toată țara. Pentru a ajuta la protejarea sănătății persoanelor afectate direct de pandemie, IKEA a contribuit la amenajarea unui nou centru de spitalizare pentru 350 de pacienți COVID-19 cu simptome medii din București. În colaborare cu Auchan Retail România și Leroy Merlin România care au dezvoltat proiectul împreună cu Ministerul Sănătății, unitatea de 7.500 mp va fi dotată cu 350 de paturi IKEA, saltele și perne, precum și soluții pentru bucătării, textile și alte produse pentru a ajuta atât pacienții cât și personalul medical.
În plus, primul grup de 18 angajați IKEA s-a alăturat deja Zentiva România pentru a ajuta la producția de medicamente și alte provizii esențiale pentru combaterea pandemiei în curs. IKEA a ajutat, de asemenea, la amenajarea spitalelor din Constanța, Brașov, Cluj și Buzău care tratează pacienții cu COVID-10 și a făcut donații de alimente pentru comunitățile vulnerabile din Urziceni și București.
IKEA România va continua să urmărească situația și să fie alături de cei aflați în nevoie, inclusiv angajații, comunitățile, clienții și partenerii săi.