Luni, 25 mai 2020, Mercedes-Benz va lansa un nou format inovator de știri pe platforma digitală Mercedes me media pentru a oferi presei informații detaliate cu privire la cele mai recente inovații în materie de tehnologie, noi produse și noutăți la nivel corporate, chiar și în momente de distanțare socială.
Seria Meet Mercedes DIGITAL va lua forma unui buletin de știri și va prezenta subiecte de actualitate la intervale regulate, oferind atât informații generale cât și opinii ale experților. Programele moderate vor include discuții în studio și reportaje realizate în cadrul uzinelor de producție sau pe pistele de testare. Mai mult, pentru fiecare subiect vor fi disponibile și informații detaliate, sub forma unor videoclipuri, grafice, comunicate de presă și fotografii, ce vor putea fi descărcate. Atât episoadele Meet Mercedes DIGITAL cât și conținutul aferent vor fi publicate în cadrul unei secțiuni speciale pe media.mercedes-benz.com/meetmercedesdigital. Pentru a se asigura că nu vor rata niciun episod, jurnaliștii se pot înregistra deja online pentru a primi notificări push.
„Momentele aparte necesită abordări aparte – de aceea am dezvoltat Meet Mercedes DIGITAL, un format inovator de știri, pentru a oferi colegilor din presă informații detaliate cu privire la brand-ul și produsele noastre. Desigur, un astfel de format nu poate înlocui contactul interpersonal. Dar având în vedere restricțiile de călătorie la nivel international și lipsa evenimentelor live, încercăm să valorificăm aspectele tehnice ale platformei digitale deja existente, Mercedes me media. Astfel, putem pregăti și oferi informații pe care în mod normal le-am fi distribuit doar în cadrul unei discuții cu media prezentă la evenimentele noastre dedicate”, a menționat Katja Bott, Head of Global Communications (Mercedes-Benz Cars & Vans).
25 mai marchează lansarea platformei, cu Ola Källenius și informații despre producerea bateriilor în Kamenz (Germania)
Primul episod al seriei "Meet Mercedes DIGITAL: Executive Update" va fi lansat pe 25 mai 2020 și va include informații cu privire la reluarea producției de autovehicule, obiectivele de viitor ale Mercedes-Benz cât și o perspectivă de ansamblu cu privire la următorii pași și următoarele măsuri. Ola Källenius, CEO Daimler AG & Mercedes-Benz AG, va oferi informații cu privire la situația actuală și o analiză a obiectivelor deja atinse în cadrul „Ambition 2039”, prin care Mercedes-Benz își propune ca până în anul 2039 să devină o companie neutră din punct de vedere al emisiilor CO2. Mai mult, Jörg Burzer, Membru al Consiliului de Administrație al Mercedes-Benz AG și responsabil de Gestiunea Lanțului de Producție – Distribuție, va oferi, pentru prima oară, informații în exclusivitate despre producția bateriilor în Kamenz, Germania.
Cel de al doilea episod al „Meet Mercedes DIGITAL: Welcome to the E-Class Family” va prezenta o premieră mondială. Pentru prima oară, jurnaliștii vor face cunoștință, digital, cu noile Clasa E și Clasa E Cabriolet. Mai multe episoade din seria Meet Mercedes DIGITAL vor fi lansate în următoarele săptămâni.