Samsung, Lidl și Huawei ocupă primele trei poziții în ediția Top Social Brands 2020. Ele sunt urmate în Top 10 de Coca-Cola, KFC, Vodafone, Banca Transilvania, Telekom, Kaufland și Orange.
Brandurile aflate pe primele locuri ale clasamentului sunt cele care au reușit să comunice coerent și eficient pe toate canalele care contează în rândul audiențelor lor, însă strategia a fost diferită la fiecare dintre ele.
Samsung a creat prin autenticitate și abordări originale experiențe unice pentru comunitatea de utilizatori ai produselor companiei. A construit o platformă de colaborare și content creation cu un grup de influenceri cu valori și pasiuni comune cu ale brandului.
Lidl are una dintre cele mai active pagini de brand din România pe Facebook, cu peste 2,1 milioane de fani, unde conținutul este produs în proporție de 50% in-house. Și-a crescut puternic în ultimul an comunitățile de pe Instagram și YouTube.
Huawei mobilizează influenceri relevanți de lifestyle, tehnologie și fotografie pentru a crea un mix social media atractiv care oferă noi experiențe de brand consumatorilor.
"Analizăm de 12 ani evoluția brandurilor în social media din România și reușim, an de an, să le evidențiem pe cele care reușesc să obțină cele mai bune rezultate. Ediția de anul acesta confirmă încă o dată că perseverența, creativitatea, inovația și strategiile pe termen lung sunt cea mai bună măsură a performanței", spune Marta Ușurelu, Owner, revista Biz.
Rezultatele studiului au fost anunțate ieri în cadrul conferinței Top Social Brands. Topul, aflat la a douăsprezecea ediție, reunește 50 de branduri care integrează cele mai de impact strategii și cele mai eficiente canale de comunicare ale momentului.