Yves Saint Laurent Beauty a deschis primul boutique din Europa, la București, în Băneasa Shopping City

Yves Saint Laurent Beauty a deschis primul boutique din Europa, la București, în Băneasa Shopping City

Noul spațiu premium este cel de-al douăzecilea magazin propriu operat de L’Oréal România.
Primul boutique YSL le oferă pasionaților de frumusețe produse de parfumerie, make-up și skincare.

YSL Beauty boutique oferă acces la produse și servicii exclusive, care nu sunt comercializate în alt magazin pe teritoriul țării, precum colecția de parfumerie Le Vestiaire Des Parfums sau cea pentru îngrijirea excepțională a pielii – Or Rouge. Pentru o experiență YSL completă, tehnologia ModiFace va integra componente de realitate augmentată și inteligență artificială, care vor ajuta consumatorii să aleagă cele mai potrivite produse de machiaj.

 

„Suntem încântați că am reușit să deschidem primul Boutique monobrand al brandului Yves Saint Laurent din Europa în România, la București, în Băneasa Shopping City. A fost o muncă enormă în spatele acestui proiect. O echipă talentată și super motivată a făcut posibilă „oferirea” acestui spațiu unic consumatorilor din România, în premieră europeană”, a declarat Cosmin Ban (General Manager al Diviziei de Lux din cadrul L’Oréal România).

„Experiența de consumator va fi la cote maxime pentru toți cei care ne vor vizita. În primul rând vorbim despre o gamă completă de produse, pentru toate categoriile în care brandul este prezent: make-up, skincare, parfumerie și, în premieră în România, gama de parfumuri de nișă de la YSL – Le Vestiaire des Parfums. Vom pune accent pe serviciile oferite consumatorilor noștri, începând de la consilierea profesională și personalizată a fiecărui client și terminând cu serviciile de gravură a produselor alese. Aplicația Modiface, prezentă în boutique, va asista clienții în alegerea potrivită a culorilor de make-up. Ne dorim ca Boutique-ul YSL să devină o nouă destinație de beauty „haute-couture”, unde clienții vor fi introduși în universul unui brand care are puterea și resursele creative de a se reinventa permanent. Odată pătruns în universul Yves Saint Laurent este imposibil să nu găsești produsele cu care să te identifici și de care să devii dependent”, completează Cosmin Ban.

 

YSL Beauty face parte din portofoliul L’Oréal România din 2013, odată cu lansarea Diviziei de Produse de Lux. În prezent, Divizia de Produse de Lux a L’Oréal România oferă consumatorilor 11 mărci exclusiviste și operează 11 magazine proprii, sub patru brand-uri diferite (Kiehl’s, Atelier Cologne, Armani Beauty și YSL Beauty).

 

YSL Beauty exprimă un stil unic de eleganță și libertate. Întruchipează modernitatea fiecărei zile și vârste, invitând femeile și bărbații să încalce regulile, să-și creeze propriile adevăruri, să meargă dincolo de convenții.
Parfumul este o invitație la călătorie. De la crearea “Y” în 1964, istoria YSL a fost marcată de o serie de succese în parfumerie, precum Opium, Paris, Black Opium, Libre, Mon Paris și linia L’Homme.
Machiajul scoate în evidență cea mai înaltă tehnologie prin culori specifice, create pentru a acoperi o paletă nelimitată de sentimente, sub bagheta artistului Tom Pecheux, numit în funcția de Global Beauty Director YSL Beauty în 2017.
Simbolurile absolute ale make-up-ului YSL sunt Touche Éclat – un Touche Éclat se vinde la fiecare 10 secunde în toata lumea – Mascara Volume Effet Faux Cils, Rouge Pur Couture și cel mai recent Tatouage Couture.
Îngrijirea pielii pornește de la un punct de vedere radical: tinerețea este o stare de spirit care nu poate trăi fără știință. YSL Beauty combină știința de ultimă oră cu efectul glamour și senzorialitatea în jurul gamelor Top Secrets, Pure.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related