Piaţa Universităţii, unul dintre punctele-reper ale Bucureştiului, este locul unde Starbucks, cel mai mare lanț de cafenele din lume și lider în domeniul inovării și al satisfacției clienților, a deschis o nouă cafenea stradală.
În vecinătatea Palatului Șuțu – Muzeul Municipiului București, cafeneaua Starbucks Piaţa Universităţii își așteaptă clienții într-un spațiu modern și urban desfășurat pe 190 mp, fiind un adevărat refugiu în aglomerația orașului. Cei pasionați de cafea vor fi plăcut impresionați de un design inovator, de micile detalii care oferă locului o amprentă unică și inconfundabilă.
Proiectul complex a pus accent pe folosirea unor materiale naturale și a unor elemente de decor care să se încadreze armonios în context, creând un spațiu modern ce transmite filosofia brandului Starbucks.
Elementul central al cafenelei, barul, este locul unde barista Starbucks prepară sortimentele de cafea, băuturile de sezon. Guatemala, Verona, Blonde Roast, Expresso, Columbia, Ethiopia, fiecare cu notele ei distincte, sunt sortimentele de cafea care vor putea fi comandate, degustate și în noul Starbucks.
„Deschidem prima cafenea din Piața Universității, zonă reper pentru bucureșteni și ne bucurăm că iubitorii de cafea vor avea o experiență completă în domeniul cafelei de specialitate și a gustărilor sănătoase. Este o perioadă dinamică pentru noi, avem numeroase planuri pentru următoarea perioadă, continuăm și în acest an să inovăm și să ne dezvoltăm”, a declarat Karol Żuradzki (Director Regional pentru România și Bulgaria).
Starbucks România continuă și în acest an investițiile atât în schimbarea design-ului și modernizarea locațiilor, cât și în inovație și varietate la nivel de produs. De asemenea, Starbucks continuă să acorde o mare atenție în ceea ce privește modul și locul în care sunt fabricate produsele pentru cafenelele sale și lucrează cu furnizori care se aliniază la valorile companiei de responsabilitate socială și de mediu.